Gemeente Beersel

Onderhoud openbare plantsoenen en hagen - 2022



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Beersel
Postadres :  Alsembergsteenweg 1046, BE- 1652  Alsemberg
Contactpersoon:  Mevrouw Ilse Herman
Tel:   +32 23591717
Fax:   +32 23591718
E-mail:   ilse.herman@beersel.be
Internetadres(sen):   www.beersel.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gemeente Beersel
Postadres :  Alsembergsteenweg 1046, BE- 1652  Alsemberg
Contactpersoon:  De heer Geert Van Parys
Tel:   +32 23591717
Fax:   +32 23591718
E-mail:   groenbeheer@beersel.be
Internetadres(sen):   www.beersel.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoud openbare plantsoenen en hagen - 2022  
Referentienummer:   2022-3219
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77300000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
I.1 Onderhoud van beplantingen
I.1.1 Perceel 1 “Onderhoud plantsoenen + zomersnoei / wintersnoei + opkuis”
I.1.1.1 Algemeen onderhoud plantsoenen
Tijdstip uitvoering zie III.6 Perioden onderhoud.
Deze werkzaamheden omvatten:
• het onkruidvrij houden door wieden;
• het regelmatig opharken van alle plantvakken en boomplantvakken van de grond waar de bodem nog niet gesloten wordt door de aanwezige beplanting;
• gelijktijdig met het wieden en opharken wordt ook de buitenrand van de boordsteen rondom de beplantingen onkruidvrij gemaakt;
• het afsteken van de grasboorden waar nodig;
• het opruimen van bladval, behalve in de plantsoenen waar de bladval functioneel is als winterdek of mulchlaag. De inzet van bladblazers dient voorafgaandelijk besproken te worden met de dienst groenbeheer;
• het wegnemen van wilde scheuten, droge of gebroken takken, vergane bloeiwijzen en/of geheel afgestorven .(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Onderhoud beplantingen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   verschillende, 1650 - 1651 -1652 -1653 -1654 Beersel (alle deelgemeenten)
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
10   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Onderhoud solitaire hagen langs fietspaden  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   verschillende, 1650 - 1651 -1652 -1653 -1654 Beersel (alle deelgemeenten)
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
10   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Zie bestek punt II.3

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-08  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-07-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-08
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Gemeentehuis

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestursrechtspraak
Wetenschapstraat 37,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-03

Annonces similaires du BDA :