Go! Onderwijs Van De Vlaamse Gemeenschap

AALST - Nieuwbouw – uitbreiding Atheneum Graanmarkt Aalst



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Postadres :  Willebroekkaai 36, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Mevrouw Kelly Van Braeckel
Tel:   +32 27909635
Fax:   +32 27909201
E-mail:   kelly.van.braeckel@g-o.be
Internetadres(sen):   www.g-o.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
AALST - Nieuwbouw – uitbreiding Atheneum Graanmarkt Aalst  
Referentienummer:   GO/20101/19904002/2021/4942/KVB
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45214210
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Domein GO! - AALST, GRAANMARKT, 9300 Aalst
II.2.4. Beschrijving
AALST - Nieuwbouw – uitbreiding Atheneum Graanmarkt Aalst  
II.2.7. Looptijd
660   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Voor de beoordeling van de minimumvoorwaarden van de financiële en economische draagkracht van de inschrijvers, volstaat het bewijs dat geleverd wordt krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van opdrachtnemers van werken. Het bestuur behoudt zich het recht voor om bijkomende financiële informatie op te vragen ter evaluatie van dit selectiecriterium.
Eventuele minimumeisen:
1. Bankverklaring cfr. model in bijlage

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Erkenning D voor de onderneming die de bouwwerken uitvoert

Eventuele minimumeisen:
1. 3 attesten van goede uitvoering, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat, van de werken bij scholen met budget boven 2 miljoen excl. Btw die gedurende de afgelopen periode van maximaal zes jaar werden opgeleverd.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-17  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-09-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-17
Plaatselijke tijd:   14:00
Adres:   Huis van het GO!, Willebroekkaai 36 in Brussel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 15/02/2022Week 7 – enkel op volgende data 15/02 – 17/02 en 18/02 - in overleg met de aanbestedende overheid. Hiervoor dient eerst een afspraak gemaakt te worden met mevr. Kelly Van Braeckel, Project manager Kelly.Van.Braeckel@g-o.be én in c.c. philip.de.smet@g-o.be HET ATTEST PLAATSBEZOEK DIENT U ZELF MET UW DEEL INGEVULD MEE TE BRENGEN, moet bij de indiening aanwezig zijn.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-03

Annonces similaires du BDA :