Onze-lieve-vrouwziekenhuis V.z.w. (met Campussen Te Aalst, Asse En Ninove)

Keienberg - Technieken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. (met campussen te Aalst, Asse en Ninove)
Postadres :  Moorselbaan 164, BE- 9300  Aalst
Contactpersoon:  Mevrouw Suzy Costers
Tel:   +32 53728692
Fax:   +32 53724586
E-mail:   suzy.costers@olvz-aalst.be
Internetadres(sen):   www.olvz.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Keienberg - Technieken  
Referentienummer:   2021/TD/049
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft de aanstelling van een of meerdere aannemer(s) voor de Technieken van de nieuwbouw 'Keienberg' van het Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis (OLV) in Aalst .
Het project “Keienberg” is een nieuwbouw van meerdere bouwlagen en een technische penthouse op de OLV Ziekenhuiscampus te Aalst.
Keienberg zal huisvesting bieden aan o.a. het Labo voor Pathologische Ontleedkunde, de clean room bereidingen van de ZiekenhuisApotheek en de CSA (Centrale Sterilisatie Afdeling).
Het betreft hier een globaal project met meerdere opdrachten. De ruwbouw werken voor het project Keienberg zijn op 1 maart 2021 bovengronds van start gegaan en zullen eind maart 2022 opgeleverd worden. De ondergrondse parkings en doorgang naar het ziekenhuis blijven steeds beschikbaar. Het streefdoel is om het gebouw vanaf 2023 in gebruik te nemen.
De aannemer Keienberg- Afbouw( separate opdracht 2021/TD/048) zal verantwoordelijk zijn voor de totale werf- inr.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-26


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
er werd louter informatief een zip file toegevoegd met extra bestanden mbt overzichtslijst documenten, EBP report, Electriciteit (HS cabine, lokatie trekputten en visietekst brand) en HVAC (bijlage2 RAD); te raadplegen op https://cloud.3p.eu/Downloads/1/375/VJ/2022

Annonces similaires du BDA :