Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zorgpunt Waasland
Postadres : Oude Zandstraat 92, BE- 9120 Beveren
Contactpersoon: Mevrouw Kim Bosman
Tel: +32 475468308
E-mail: kim.bosman@zpw.be
Internetadres(sen): http://www.zorgpuntwaasland.be/
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor de aankoop van regeneratiewagens Referentienummer: 2021-3944
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39141000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
II.2.4. Beschrijving
Zorgpunt Waasland werkt momenteel met regeneratiewagens in de centrale keuken. De komende jaren zijn er budgetten voorzien om de regeneratie-/ voedselverdeelwagens te vervangen binnen een raamcontract. Deze wagens zijn bestemd voor maaltijddistributie in koude lijn via een ontkoppelde keukenwerking: 1) De maaltijden worden aangeleverd in koelverse vorm. De wagen moet genoeg capaciteit hebben om de maaltijden nl. een dagmenu en nodige afgeleide maaltijden (slikproblemen, courante diëten, …) per afdeling voorzien te worden. 2) De wagens worden ingezet voor het transport tussen de keuken en de afdelingen waar de maaltijden in bulk en individuele porties geserveerd worden. 3) De maaltijden worden op de wooneenheden geserveerd op de buffetwagen, en worden aangeboden in de leefgroep of op kamer van de bewoner. De maaltijden worden geserveerd naar behoefte en het welzijn van de bewoner op dat moment.
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De omzet van de afgelopen 3 boekjaren dient toegevoegd te worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. CE Conformiteitsattesten van de wagens die aangeboden kunnen worden, worden in PDF toegevoegd.2. De leverancier voegt een attest toe dat garandeert dat de onderdelen van de mogelijk aan te bieden wagens nog minstens 10 jaar beschikbaar zullen blijven. 3. Er worden 3 referenties voorgelegd van een gelijkaardige leveringen, bij voorkeur aan WZC’s over de laatste 3 boekjaren. Elke referentie vermeldt bovendien volgende gegevens: - Coördinaten (naam opdrachtgever, adres, contactpersoon en telefoonnummer) voor een referentiecheck Referenties die niet voldoen aan de hierboven vermelde criteria, worden niet weerhouden en leiden tot een substantiële onregelmatigheid. Indien een inschrijver geen referenties kan voorleggen (vb. beginnende activiteit, andere) dient de inschrijver op straffe van nietigheid een grondige motivatie te geven in de offerte.
Eventuele minimumeisen:
1. De gevraagde documenten worden toegevoegd.
2. De gevraagde documenten worden toegevoegd.
3. De inschrijver legt 3 referenties voor, bij voorkeur van woonzorgcentra met vermelding van de contactgegevens.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-01 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-28