Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : Corneel Heymanslaan 10 , BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Dorien De Wandel
Tel: +32 93329467
E-mail: dorien.dewandel@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor het continueren van het onderhoud van de telecom infrastructuur Referentienummer: D34210332/MPMO/VDB/DDW
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50334400
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Departement ICT
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het continueren van het onderhoud van de telecom infrastructuur
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Telemarc na opening van de offertes. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud t.o.v. openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal EUR 2.000.000,00.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren.2. Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen (selectiecriteria)3. Een overzicht van de tot de dienstverlener behorende technische medewerkers die in aanmerking komen voor de uitvoering van deze opdracht.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 2 referenties die de expertise van de inschrijver aantonen voor deze opdracht, nl. het onderhoud op gelijkaardige telecom-infrastructuur van het UZ Gent zowel qua type als omvang (zie beschrijving onder clausule 1.1 voor wat wordt verstaan onder gelijkaardig type en omvang).
De beschreven dienstlevering die als referentie wordt opgegeven moet, op datum indienen kandidatuurstelling, minimum 2 jaar in voege zijn.
Voor elk van de vereiste referenties dient minimaal volgende informatie te worden verstrekt (max. 2 A4’s):
• Beknopte beschrijving van de opdracht met duidelijke specificatie van de te onderhouden telecom infrastructuur inclusief de rand-apparatuur en – applicatie;
• Periode/duur van de opdracht;
• Contactgegevens (naam + telefoon/mailadres) van de betrokken dienst bij de referenties of van een contactpersoon;
• Aantal personeelsleden bij de opdrachtgever;
• Budget van het project.
2. De inschrijver is een erkend partner voor de te ondersteunen telecom-infrastructuur (Unify) en bewijst dat aan de hand van de nodige certificaten (document afgeleverd door de fabrikant).
3. • Een team van minimaal 5 technische medewerkers die minstens 2 jaar ervaring en expertise hebben in reactieve, proactieve en evolutieve ondersteuning op een gelijkaardige telecom-infrastructuur als UZ Gent, zoals die werd omschreven onder clausule 1.1.
• Minimum 3 van deze 5 medewerkers moeten, voor de gevraagde wekelijkse on-site support (3 halve dagen – ref. 1.1) ondersteuning kunnen bieden in het Nederlands.
• binnen het team van minimaal 5 technische medewerkers voor de gevraagde reactieve, proactieve en evolutieve support (ref. 1.1), dient er minimum één gekwalificeerde technieker te zijn die on-site kan zijn binnen de 2u na melding van het incident, met de nodige wisselstukken en dit voor kritieke problemen, zoals bij volledige of deelse uitval van de telefooncentrale.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-01 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-27