Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Architectuur en Vastgoed
Postadres : Koningin Elisabethlei 22, BE- 2018 Antwerpen
E-mail: amke.maes@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen): www.provincieantwerpen.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=428605
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Antwerpen - Christus Geboortekerk - algemene restauratie - restauratie exterieur - fase 1 - voorgevel en torens. Referentienummer: Prov Ant DIN-OPDR-2021-0006-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45454100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de exterieurrestauratie van de westgevel en beide torens van de Christus Geboortekerk:
De restauratie van de torens wordt uitgevoerd omwille van de gevaarlijke toestand van de openbare veiligheid. De natuurstenen elementen zijn op enkele punten verankerd in het metselwerk met roestende doken. Door het doorroesten van de doken is de stabiliteit van de natuurstenen elementen twijfelachtig. Hierdoor is het nodig om de natuurstenen kolommen en roosvenster in de westgevel volledig te demonteren, de roestende doken uit te boren en te vervangen door doken in roestvrij staal.
Verder omvat de opdracht:
- het reinigen van de gevels;
- herstel van metselwerk;
- herstel en/ of vernieuwen van de natuurstenen elementen in kalksteen van Jaumont;
- deels hernemen van het voegwerk;
- restauratie glas-in-lood van de torens en het centrale roosvenster;
- plaatsen van voorzetbeglazing in het roosvenster van de westgevel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-27
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Erratum nr. 2 werd opgeladen met enkele verduidelijkingen bij bestekteksten.