Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Kortenberg
Postadres : Dr. V. De Walsplein 30, BE- 3070 Kortenberg
Contactpersoon: De heer Roel Van Dessel
Tel: +32 22541149
E-mail: roel.vandessel@kortenberg.be
Internetadres(sen): www.kortenberg.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Dagelijkse schoonmaak van gemeentelijke gebouwen van 1 april 2022 tot en met 31 maart 2025 Referentienummer: 669
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90900000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat het dagelijks en periodiek onderhoud van gebouwen van de gemeente Kortenberg.
Het betreft de schoonmaak van lokalen, gangen , burelen, traphallen, sanitaire installaties , meubilair in diverse gebouwen.
De opdracht bevat onderstaande locaties.
Bijkomend worden er prestaties gevraagd via Ad Hoc opdrachten.
Enerzijds om de wisselende bezetting van de gebouwen tijdens de vakantieperiodes en weekends op te vangen en anderzijds om een personeelslid van de gemeente te vervangen tijdens een periode van afwezigheid.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Dagelijkse schoonmaak diverse gebouwen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: A.C., Dr. V. De Walsplein 30 te 3070 Kortenberg / Gemeenteschool Kortenberg "De Regenboog", Kloosterstraat 10 te 3070 Kortenberg / Gemeenteschool Everberg " De Negens.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
Uitvoeren van schoonmaakopdrachten volgens een opgegeven schoonmaakplanning en dit voor de 6 gebouwen als eerder beschreven. Deze opdrachten zijn enkel uit te voeren gedurende de weekdagen.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Schoonmaak interventies op aanvraag II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: A.C., Dr. V. De Walsplein 30 te 3070 Kortenberg / Gemeenteschool Kortenberg "De Regenboog", Kloosterstraat 10 te 3070 Kortenberg / O.C. Oud-gemeentehuis Everberg, Gem.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
Uitvoeren van schoonmaakopdrachten binnen het patrimonium van de gemeente Kortenberg op aanvraag. Het betreft de schoonmaak van gebouwen binnen de gemeentes Kortenberg , Meerbeek, Erps Kwerps en Meerbeek. Deze opdrachten kunnen zowel tijdens de weekdagen als in het weekend worden gevraagd. De inschrijver dient de prijs per uur op te geven waarbij men rekening dient te houden met een minimum prestatie van 2 uren per interventie. De verplaatsingskosten voor deze interventie zijn inbegrepen in het uurloon.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: De inschrijver voegt een verklaring op eer toe met vermelding van de totale jaaromzet van de onderneming van de laatste drie boekjaren en/of een verklaring geattesteerd door een revisor of een gelijkwaardig persoon dat aan onderstaande minimumeis wordt voldaan.Onder omzet wordt begrepen het bedrag vermeld onder code 70 van de jaarrekening van Belgische ondernemingen (volledig schema).Voor jaarrekeningen van buitenlandse ondernemingen wordt onder omzet begrepen het bedrag waarop de onderneming recht heeft of verwacht te hebben in ruil voor de geleverde of verstrekte werken, goederen of verstrekte diensten.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over elk van de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal 400 000 EUR.
In het geval de inschrijver indient middels een consortium dient minimaal één lid van het consortium minimaal deze omzet te kunnen voorleggen, hetzij aangetoond te worden dat de minimale omzet gepoold wordt door twee ondernemingen die of lid zijn van het consortium of een derde entiteit wiens draagkracht beroep wordt gedaan.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: De inschrijver levert een lijst van soortgelijke diensten (inclusief omvang van de diensten) af die de afgelopen 3 jaar werden verricht, met vermelding van:-een beschrijving van de opdracht-het bedrag-de datum-de publiek-of privaatrechterlijke instanties waarvoor zij bestemd waren-een contactpersoon met e-mailadres en telefoonnummerEr kan door de aanbestedende overheid contact opgenomen worden met de opgegeven referenties.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver levert minimaal 3 referenties vergezeld van de gevraagde informatie zoals hiernaast vermeld.
Omvang en de datum van dienst (in geval van éénmalige dienst) of de maand van aanvang van de opdracht en de maand van beëindiging van de opdracht (in geval van een raamovereenkomst).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-06-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-02-22
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Gezien de complexiteit van de opdracht en het gegeven dat er geen plannen worden gepubliceerd is het voor de inschrijver noodzakelijk om de omstandigheden en de locaties waar er dient gewerkt te worden te bezoeken.Het plaatsbezoek is verplicht en vereist. Per inschrijver wordt er maximum 1 persoon toegelaten. Een offerte die wordt ingediend door een inschrijver welke niet aanwezig is tijdens de bezoekdagen wordt niet aanvaard.Tijdens het bezoek zal de verantwoordelijke van de gemeente geen inhoudelijke vragen over de opdracht beantwoorden. Eventuele vragen naar verduidelijking van de te reinigen locaties kunnen enkel worden gesteld via het forum van e-Notification.Alvorens zijn offerte op te maken onderzoekt de inschrijver zorgvuldig de lokalen en houdt hij rekening met alle factoren die een invloed hebben op de bevuilingsgraad om de tijd te bepalen welke nodig is voor deze prestatie.Hij wordt verondersteld zijn prijzen te bepalen na een grondige kennisneming ter plaatse én volgens zijn eigen berekeningen, maattabellen en schattingen.Hij verklaart eveneens op de hoogte te zijn van alle gegevens of informatie welke hij nodig heeft voor de uitvoering van de betreffende werken.Bovendien is hij zich bewust van de specifieke moeilijkheden en/of kenmerken van de gebouwen waardoor hij geen onwetendheid kan inroepen om één of andere vergoeding te eisen.Aan het einde van het plaatsbezoek zal een ondertekend en gedateerd attest (bijlage B) worden overhandigd aan elke inschrijver die aan deze verplichting heeft voldaan. Dit attest moet bij de offerte worden gevoegd.U dient voor het plaatsbezoek contact op te nemen met de dienst gebouwenbeheer via het centrale nummer 02 / 254 11 45 of via gebouwenbeheer@kortenberg.be om uw aanwezigheid te bevestigen.Het plaatsbezoek zal plaatsvinden op woensdag 02/02/2021 en start om 09u00 in het Administratief Centrum , V De Walsplein 30 te 3070 Kortenberg.Houdt er rekening mede dat er 6 verschillende locaties dienen te worden bezocht en dat dit wel wat tijd in beslag zal nemen.Voor volgende locaties worden er plannen afgegeven tijdens het plaatsbezoek :- GBS De Negensprong- GBS De Regenboog (enkel nieuwste gebouw)- OC Atrium- OC Oud Gemeentehuis- Administratief CentrumVoor volgende locaties worden er geen plannen afgegeven tijdens het plaatsbezoek :- Gemeentelijke werkplaatsenDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-20