Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Beringen
Postadres : Collegestraat 1, BE- 3580 Beringen
Contactpersoon: Mevrouw Kim Fransen
Tel: +32 11430299
Fax: +32 11434658
E-mail: Kim.fransen@beringen.be
Internetadres(sen): www.beringen.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Stad Beringen
Postadres : Collegestraat 1, BE- 3580 Beringen
Contactpersoon: De heer Vincent Verboven
Tel: +32 11430325
Fax: +32 11434658
E-mail: vincent.verboven@beringen.be
Internetadres(sen): www.beringen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Kioskplein en Park van de Directeur: restauratie Kiosk Referentienummer: W2021vve893
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45454100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Kioskplein & Park van de Directeur, 3580 Beringen
II.2.4. Beschrijving
Stad Beringen wenst over te gaan tot het aanstellen van een uitvoerder voor het restaureren van de Kiosk op het Kioskplein. Het gebouw heeft een publieke functie en is onderdeel van een beschermd dorpsgezicht dat het Kioskplein, het Park van de Directeur en het Casino omvat. De opdracht omvat de totaalrestauratie van het gebouw, alsook enkele landschapselementen (tuinmuurtjes,.) op het Kioskplein.
II.2.7. Looptijd
75 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Zie bestek.
Eventuele minimumeisen:
1. Geldige bankverklaring
2. Zie bestek.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen2. Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
1. a. studiekwalificaties: diploma's en studiecertificaten van de uitvoerders en of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de voltijdse leiding van de werkzaamheden gedurende elk onderdeel van de opdracht;
b. beroepskwalificaties: opgaven van het aantal jaar relevante beroepservaring en/of getuigschriften;
2. De selectie van de uitvoerder(s) voor de restauratiewerkzaamheden gebeurt inzake hun algemene en restauratiespecifieke bekwaamheid en dient te worden aangetoond door middel van een lijst van de voornaamste gelijkaardige projecten die gedurende de afgelopen vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de publiek- of privaatrechtelijke instantie als opdrachthouder optrad. Onder gelijkaardige projecten vallen de restauraties van beschermde monumenten of vastgestelde inventarispanden. Er worden minimaal drie attesten van goede uitvoering voorgelegd.
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-21 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-06-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-02-21
Plaatselijke tijd: 13:00
Adres: Stadhuis Beringen, Collegestraat 1 te 3580 Beringen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Gelet op de aard van de opdracht, heeft de opdrachtgever beslist om een verplicht plaatsbezoek te organiseren voor de inschrijvers. Tijdens dit bezoek kan het gebouw worden verkend. Dit bezoek wordt georganiseerd op afspraak en kan aangevraagd worden per e-mail naar laura.wagemans@architectuurdepot.be. De uiterste datum voor het plaatsbezoek is 10 dagen voor de uiterste indiening van de offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-18