Gemeente Overijse

Uitnodiging tot indienen offerte - Vervangen van de bestaande kunstgrasmat. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Overijse
Postadres :  Begijnhof 17, BE- 3090  Overijse
Contactpersoon:  Frederik Derom
Tel:   +32 27853444
Fax:   +32 26879503
E-mail:   frederik.derom@overijse.be
Internetadres(sen):   www.overijse.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Haviland intercommunale IgSv
Postadres :  Brusselsesteenweg 617, BE- 1731  Zellik
Contactpersoon:  Jeroen Wouters
Tel:   +32 471921912
E-mail:   jeroen.wouters@haviland.be
Internetadres(sen):   www.haviland.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Vervangen van de bestaande kunstgrasmat. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   10xxx
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Bredestraat z/n te 3090 Overijse
II.2.4. Beschrijving
Vervangen van de bestaande kunstgrasmat.  
II.2.7. Looptijd
10   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De als aannemer in aanmerking komende inschrijver zal vóór de gunningsbeslissing gevraagd worden volgende attesten te bezorgen:- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte; - Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon); Conform artikel 73 §4 van het wet van 17 juni 2016 zal de aanbestedende overheid vóór de gunningsbeslissing controleren of de als aannemer in aanmerking komende inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement, rsz en het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen. OPGELET: Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake niet-faillissement, fiscale verplichtingen en sociale verplichtingen, …) hebben vervuld: - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt; - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (zoals bepaald in art. 68 van de WET van 17 juni 2017); - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen uit art. 68 van de WET van 17 juni 2017.Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (vb. onderaannemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. OmzetEen verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Indien de kandidaat of inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referenties over te leggen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimumeis: De jaaromzet moet minimaal tweemaal de waarde van de opdracht bedragen. Waarde is raming inschrijver.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. TevredenheidsattestenDe technische bekwaamheid van de inschrijver moet aangetoond worden door minstens twee tevredenheidsattesten bij te voegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver, als aannemer, in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (aanleg van een kunstgrasveld hetwelk voldoet aan de FIFA**-norm, telkens met een minimum aannemingsbedrag van 80% van het totaalbedrag van de ingediende offerte) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur. De tevredenheidsattesten moeten verplichtend vermelden: - Identificatie van de opdrachtgever; - Naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever); - Aard van de werken; - Aannemingsbedrag; - Plaats en datum van uitvoering. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimumeis: minstens twee tevredenheidsattesten, waarvan minstens 1 van deze tevredenheidsattesten dient, naast de aanleg van een kunstgrasveld, eveneens een bijhorend onderhoudscontract te behelzen, met minimum looptijd van 3 jaar. Aan deze voorwaarde kan ook voldaan worden door het indienen van een bijkomend tevredenheidsattest met betrekking tot een onderhoudscontract, met minimum looptijd van 3 jaar, van een kunstgrasveld hetwelk voldoet aan de FIFA**-norm.
Vereiste erkenning: Categorie G4 - klasse 3 (speciale bekledingen voor sportvelden)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-02-14  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-06-14


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren, hiervoor kan de inschrijver contact opnemen met de dienst Openbare Werken van de gemeente Overijse.Contactpersoon:Fredrik Deromarchitect-diensthoofd Openbare Werkentelefoon: +322/785.34.44 - mobiel: +32478/49.00.67e-mail: frederik.derom@overijse.beHet attest van plaatsbezoek zal dan ingevuld en ondertekend worden en dient toegevoegd te worden aan de inschrijving.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-17

Annonces similaires du BDA :