Gemeente Hoegaarden

Aanleg riolering en wegenis Kerkstraat-Jongensschoolstraat-Goetsenhovenstraat



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Hoegaarden
Postadres :  Gemeenteplein 1, BE- 3320  Hoegaarden
Contactpersoon:  De heer Nico Wilssens
Tel:   +32 16768768
E-mail:   nico.wilssens@gemhoegaarden.be
Internetadres(sen):   www.gemeentehoegaarden.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aanleg riolering en wegenis Kerkstraat-Jongensschoolstraat-Goetsenhovenstraat  
Referentienummer:   316.213
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   Hoegaarden, Kerkstraat-Jongensschoolstraat-Goetsenhovenstraat
II.2.4. Beschrijving
De werken omvat de aanleg van riolering en wegenis in (een deel van) de Kerkstraat, Jongensschoolstraat en Goetsenhovenstraat te Hoegaarden.   - Opbraakwerken   - Grondverzet   - Aanleg van funderingen   - Aanleg van verhardingen in (gekleurd) beton, asfalt en kleinschalige elementen   - Plaatsen van lijnvormige elementen in beton   - Aanleg van riolering (beton en gres)   - Aanleg van straatkolk- en huisaansluitingen   - Leveren en plaatsen van betonnen kopmuren en drempels in gracht   - Leveren en plaatsen van betonnen keerelementen   - Signalisatie en markeringen   - Groenaanleg en onderhoud   - Herstellingen aan bestaande betonverhardingen  
II.2.7. Looptijd
130   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit mbt het voorwerp van de opdracht over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden(faillissement, fiscale achterstallen of achterstallige sociale zekerheidsbijdragen)
Eventuele minimumeisen:
1. Geen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient volgens artikel 30 §1 van het KB van 25 januari 2001 betreffende de tijdelijke of mobiele bouwplaatsen een document toe te voegen dat verwijst naar het veiligheids- en gezondheidsplan en waarin hij beschrijft op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met dit V&G plan.De inschrijver zal de kosten, volgend uit de door het V&G-plan bepaalde preventiemaatregelen en middelen, inbegrepen de buitengewone individuele beschermingsmaatregelen en middelen, vermelden op het bij het V&G gevoegde formulier “Preventiemaatregelen en middelen volgens het V&G plan.” Deze kosten zijn in de samenvattende meetstaat verplichtend te spreiden over het geheel van de aanneming

Eventuele minimumeisen:
1. in te vullen en te ondertekenen zijn volgende documenten :
- kostprijs preventiemaatregelen en middelen
- werkwijze preventiemaatregelen en middelen
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-02-22  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-08-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-02-22
Plaatselijke tijd:   09:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://eproadmin.raadvst-consetat.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-17

Annonces similaires du BDA :