Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Hechtel-Eksel
Postadres : Don Boscostraat 5, BE- 3940 Hechtel-Eksel
Contactpersoon: De heer Jurgen Baeke
Tel: +32 11730159
E-mail: jurgen.baeke@hechtel-eksel.be
Internetadres(sen): www.hechtel-eksel.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering dranken gemeentelijke gebouwen Referentienummer: 2021013_806
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 15900000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
351049.60 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE225
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Lokaal Bestuur Hechtel-Eksel wenst over te gaan tot de aanstelling van een leverancier voor het leveren van dranken op afroep op verschillende gemeentelijke locaties binnen de grenzen van Hechtel-Eksel. Het gaat om een breed assortiment, bestaande uit onder meer bieren, waters en frisdranken, zuiveldranken, dranken in blik, aperitieven en wijnen, fair-trade-dranken, . Buiten de leveringen op vaste locaties dienen er ook leveringen te gebeuren tijdens occasionele evenementen en feestelijkheden georganiseerd door, of ondersteund door Lokaal Bestuur Hechtel-Eksel. Het kostenloos ter beschikking stellen van noodzakelijke uitrusting voor de exploitatie van de gelegenheden maakt deel uit van de opdracht. Het gaat dan o.a. om uitrustingsstukken als tapinrichtingen, koelingen, flessenfrigo’s, spoelbakken, glazen of plastic bekers, decoratie, . Het contract wordt afgesloten voor een termijn van 12 maanden, en kan 3 x verlengd worden met een termijn van telkens 12 maanden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2021/S 149-396176
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: Levering dranken gemeentelijke gebouwenV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2022-01-12
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Nv Alken-Maes
Postadres: Blarenberglaan 3c bus2, BE- 2800 Mechelen
Tel: +32 15309690
E-mail: Wim.traets@alken-maes.com
NUTS-code: BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-13