Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : stad Vilvoorde
Postadres : stadhuis - Grote Markt, BE- 1800 Vilvoorde
Tel: +32 22554511
Fax: +32 22554539
E-mail: info@vilvoorde.be
Internetadres(sen): www.vilvoorde.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoudswerken aan wegen, voetpaden en aanverwanten - 2022 Referentienummer: Wijkonderhoud 2022-02
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233120
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: stad Vilvoorde, stadhuis - Grote Markt te 1800 Vilvoorde
II.2.4. Beschrijving
Raamcontract voor het uitvoeren van allerhande onderhoudswerken aan wegen, voetpaden en aanverwanten op het grondgebied van de stad Vilvoorde - dienstjaar 2022. Het bestek voorziet de mogelijkheid tot het toewijzen van 3 verlengingen telkens voor de duur van 1 jaar. De werken omvatten hoofdzakelijk: - (her)aanleg van voetpaden en lijnvormige elementen; - herstel van bestrating; - beperkte asfalt- en rioleringswerken; - plaatsen van afbakeningsmateriaal en overig straatmeubilair; - opbraak- en grondwerken; - dringende interventies. De posten en hoeveelheden voorzien in de meetstaat geven slechts een indicatie van de effectief uit te voeren werken. De eigenlijke opdrachten zullen pas duidelijk worden tijdens de looptijd van het contract naargelang de behoefte van het stadsbestuur. Het stadsbestuur kan tijdens het contract steeds verzoeken om de offerte verder aan te vullen voor nog niet gespecificeerde werken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een bewijs van erkenning die overeenstemt met het bedrag van zijn aanbod.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver beschikt minimaal over een erkenning in categorie C klasse 2.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver kan minstens 5 referenties voorleggen van werken uitgevoerd voor andere openbare besturen in de loop van de laatste 3 jaar, waarvan bij voorkeur 1 referentie een raamcontract betreft van onderhoudswerken aan het openbaar domein of gelijkwaardig.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-01 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-06-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-03-01
Plaatselijke tijd: 15:00
Adres: Stadhuis (inkom Lange Molensstraat), zaal Frans Poot, 2de verdieping
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
U kan binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de kennisgeving een vordering tot schorsing indienen bij de Raad van State.U kan een beroep tot nietigverklaring instellen binnen een termijn van zestig dagen na kennisgeving van de beslissing. Het verzoekschrift moet ofwel per post aangetekend verzonden worden naar de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel volgens de elektronische procedure ingediend worden op de website http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-14