Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Gent
Postadres : Botermarkt 1, BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Aline De Cokere
Tel: +32 92665512
Fax: +32 92667379
E-mail: aline.decokere@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van duurzame kantoorbenodigdheden, papier en stempels Referentienummer: SLS/2021/003 - ID5032
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-11
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-01-14
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-01-21
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er werden enkele verduidelijkingen meegeven in het document "20220111_DO_Verduidelijkingen" dat je kan download via https://cloud.3p.eu/Downloads/1/5032/HZ/2020. Daarnaast werd de uiterste datum van indienen verplaatst naar 21/01/2022 om 10u.