Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: SOCIALE EN ANDERE SPECIFIEKE DIENSTEN - OVERHEIDSOPDRACHTEN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Fac Similiter VZW
Postadres : Langeveldstraat 151, BE- 1180 Ukkel
Contactpersoon: De heer Kenny Malbrecq
Tel: +32 16219630
Fax: +32 16219600
E-mail: kenny.malbrecq@wzcbetlehem.be
Internetadres(sen): www.wzcbetlehem.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aanstelling van een cateraar voor het beheer van de grootkeuken en de coördinatie van het cafetaria - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022/010/KMA
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 55523000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: WZC Betlehem, Wilselsesteenweg 70 te 3020 Herent
II.2.4. Beschrijving
Fac Similiter VZW wenst aan haar bewoners, bezoekers en medewerkers een professioneel en goed cateringproduct te leveren, dat voldoet aan de geldende regelgeving, normen en criteria. De aanbesteder (opdrachtgever) verwacht een hoog serviceniveau vanuit de cateraar, waarbij de kwaliteit te allen tijde dient te worden gewaarborgd. De cateraar dient een positieve bijdrage te leveren aan de totaalbeleving van de bewoners, bezoekers, medewerkers en organisatie. De geleverde diensten dienen een meerwaarde te bieden in de huiselijke, gezellige en ontspannen sfeer waarbinnen de bewoners, bezoekers en personeel zich dagelijks bevinden. Woonzorgcentrum Betlehem is één van de instellingen van Fac Similiter VZW en heeft een erkenning voor 335 woongelegenheden en 33 assistentiewoningen. In totaal verblijven een 370-tal (zorgbehoevende) bewoners op de campus. Dagdagelijks staan een 300-tal medewerkers ter beschikking, alsook een 100-tal vrijwilligers ter ondersteuning van bepaalde activiteiten. WZC Betlehem is een stageplaats waar jaarlijks enkele honderden leerlingen en studenten vanuit diverse opleidingen in het secundair, hoger en universitair onderwijs, alsook cursisten deeltijds leren en volwassenonderwijs, stagelopen. Daarnaast begeleidt het woonzorgcentrum jongeren en volwassenen dewelke een maatschappelijk project vanuit instellingen voor personen met een beperking of justitieel werk dienen te vervullen. De uit te voeren opdracht ten behoeve van WZC Betlehem omvat onderstaande deelopdrachten: 1. De uitbating van de grootkeuken o.l.v. 1 FTE uitbatingsverantwoordelijke 2. De verantwoordelijkheid voor en het toezicht op de bereiding van de maaltijden tot en met de portionering en distributie 3. Het bestellen en leveren van voedingsmiddelen, dranken en non-food artikelen aan de grootkeuken en cafetaria 4. De coördinatie van de activiteiten in de cafetaria 5. Het beleveren van de verschillende interne afdelingen 6. Het verzorgen van koffiefaciliteiten op de verschillende interne afdelingen 7. Het verzorgen van frisdrank- en snoepautomaten 8. Het verzorgen van recepties, evenementen en feestelijkheden 9. Het (technische) onderhoud van keukenapparatuur en ander apparatuur dewelke betrekking hebben op de deelopdrachten van deze opdracht (bv. koffie- en frisdranktoestellen) 10. De algemene kwaliteitscontrole, het organiseren van de nodige HACCP-audits, bacteriologisch onderzoek en de nodige audits ten behoeve van het behoud van de behaalde FAVV Smiley De uitvoering van de opdracht dient te geschieden op het volgend adres: WZC Betlehem, Wilselsesteenweg 70, 3020 Herent. Het beheer van de grootkeuken en de bereiding van maaltijden, alsook de uitbating van het cafetaria, gebeuren met de infrastructuur en het personeel ter beschikking gesteld door de opdrachtgever (eventueel aangevuld met personeel van de inschrijver). De geleverde goederen dienen te beantwoorden aan de criteria opgesomd in het bestek.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-09 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Voor het maken van een afspraak, neemt de inschrijver tijdig contact met dhr. Kenny Malbrecq via het telefoonnummer 016/21.96.30.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg, Gerechtelijk arrondissement Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE- 1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-10