Gemeente Maasmechelen

Uitnodiging tot indienen offerte - Dienst werken- aankoop signalisatiemateriaal voor 2022 met mogelijke verlengingen voor 2023, 2024 en 2025 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Maasmechelen
Postadres :  Heirstraat 239, BE- 3630  Maasmechelen
Contactpersoon:  Mevrouw Marijke Peters
Tel:   +32 89769220
Fax:   +32 89769649
E-mail:   marijke.peters@maasmechelen.be
Internetadres(sen):   www.maasmechelen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gemeentelijke Werkplaatsen
Postadres :  Leemkuilstraat 6, BE- 3630  Maasmechelen
Contactpersoon:  De heer Christian Lewandowski
Tel:   +32 89769759
E-mail:   christian.lewandowski@maasmechelen.be
Internetadres(sen):   www.maasmechelen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Dienst werken- aankoop signalisatiemateriaal voor 2022 met mogelijke verlengingen voor 2023, 2024 en 2025 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   21/255
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  34942000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE223
II.2.4. Beschrijving
De ploeg signalisatie is een prioritaire ploeg op de dienst werken.   Alle wetten omtrent het verkeer en de verkeersveiligheid, op en langs de wegen, dienen strikt opgevolgd te worden.   Door slijtage, veroudering of verkeersongevallen dienen verkeersborden op regelmatige tijdstippen vervangen te worden.   Bij wijzigingen in de wet dienen de borden te worden verplaatst of vervangen.   Na heraanleg van wegen dienen er ook nieuwe borden geplaatst te worden.   Het is dus nodig dat wij ten alle tijde over het nodige materiaal beschikken.  
II.2.7. Looptijd
5   dag(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Selectiecriteria m.b.t de financiële en economische capaciteit van de inschrijverEerste selectiecriterium met betrekking tot de financiële en economische capaciteit van deinschrijver:De inschrijver dient een verklaring betreffende de totale omzet voor te leggen + een verklaring betreffende de omzet m.b.t. het voorwerp van deze opdracht van de laatste drie boekjaren.Tweede selectiecriterium met betrekking tot de financiële en economische capaciteit van deInschrijver:De inschrijver voegt het bewijs dat een verzekering inzake beroepsrisico’s werd onderschreven.
Eventuele minimumeisen:
1. Een verklaring betreffende de omzet m.b.t. het voorwerp van deze opdracht van de laatste drie boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Selectiecriteria met betrekking tot de technische capaciteit van de inschrijverDe inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelname volgende documenten- een referentielijst van de voornaamste diensten tijdens de laatste drie jaren, met opgave van de datum van de voorlopige oplevering, het totaalbedrag en de contactpersoon binnen het bedrijf van de opdrachtgever.

Eventuele minimumeisen:
1. Referenties


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-02-01  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-05-02


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  BRUSSEL
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-11

Annonces similaires du BDA :