Stad Zottegem

Raamcontract voor onderhoud openbaar groen, onderhoud begraafplaatsen en onderhoud site OCMW



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Zottegem
Postadres :  Gustaaf Schockaertstraat 7, BE- 9620  Zottegem
Contactpersoon:  Mevrouw Ann Vander Poorten
Tel:   +32 93646491
E-mail:   ann.vanderpoorten@zottegem.be
Internetadres(sen):   www.zottegem.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract voor onderhoud openbaar groen, onderhoud begraafplaatsen en onderhoud site OCMW  
Referentienummer:   2021/027
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45112710
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Onderhoud openbaar groen op begraafplaatsen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE231
Voornaamste plaats van uitvoering:   Grondgebied Zottegem
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Onderhoud openbaar groen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE231
Voornaamste plaats van uitvoering:   Grondgebied Zottegem
II.2.4. Beschrijving
Daar het over groen onderhoud gaat dienen de onderhoudswerken ook tijdens het zomerverlof door te gaan  
II.2.7. Looptijd
70   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   3

II.2.1. Benaming
Groenonderhoud campus OCMW  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE231
Voornaamste plaats van uitvoering:   Grondgebied Zottegem
II.2.4. Beschrijving
Daar het over groen onderhoud gaat dienen de onderhoudswerken ook tijdens het zomerverlof door te gaan  
II.2.7. Looptijd
30   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het koninklijk besluit van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het koninklijk besluit van 18 april 2017.
2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Attest van erkenning als beschutte werkplaats of sociale tewerkstelling2. Bijvoegen van minimum 2 recente certificaten (maximaal 18 maand oud) van goede, kwaliteitsvolle uitvoering van een gelijkaardige opdracht. Deze certificaten moeten van minimum 2 verschillende besturen en/of autonome gemeentebedrijven afkomstig zijn. Ieder voorgelegd certificaat dient ondertekend te zijn door de opdrachtgever in kwestie en de volgende zaken te vermelden: de opdrachtgever, de uitvoerende organisatie, de uitvoeringstermijn (start- en einddatum) en taakomschrijving

Eventuele minimumeisen:
1. Attest van erkenning als beschutte werkplaats of sociale tewerkstelling
2. Bijvoegen van minimum 2 recente certificaten (maximaal 18 maand oud) van goede, kwaliteitsvolle uitvoering van een gelijkaardige opdracht. Deze certificaten moeten van minimum 2 verschillende besturen en/of autonome gemeentebedrijven afkomstig zijn. Ieder voorgelegd certificaat dient ondertekend te zijn door de opdrachtgever in kwestie en de volgende zaken te vermelden: de opdrachtgever, de uitvoerende organisatie, de uitvoeringstermijn (start- en einddatum) en taakomschrijving

III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JADe uitvoering van de opdracht is beperkt tot het kader van programma’s voor beschermde arbeid: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-02-08  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-06-08
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-02-08
Plaatselijke tijd:   11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-05

Annonces similaires du BDA :