Gemeente Sint-pieters-leeuw

Uitnodiging tot indienen offerte - Interieurinrichting voormalig gemeentehuis Vlezenbeek - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Sint-Pieters-Leeuw
Postadres :  Pastorijstraat 21, BE- 1600  Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon:  Yolente Delaunoy
Tel:   +32 23716356
Fax:   +32 23314490
E-mail:   yolente.delaunoy@sint-pieters-leeuw.be
Internetadres(sen):   www.sint-pieters-leeuw.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Interieurinrichting voormalig gemeentehuis Vlezenbeek - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2021-208
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45212314
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Oud gemeentehuis Vlezenbeek
II.2.4. Beschrijving
Interieurinrichting voormalig gemeentehuis Vlezenbeek  
II.2.7. Looptijd
140   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, ondertekend door de boekhouder.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.2. Bewijs van het opleidingniveau van de projectleider ofwel door toevoegen van zijn/haar diploma ofwel door het schriftelijk aantonen van minimaal 8 jaar ervaring bij een algemene aannemer in de renovatie.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 1 referentie van een geklasseerd monument dat de samenwerking aantoont met het agentschap onroerend erfgoed. De inschrijver voegt een bewijsstuk toe dat aantoont dat onroerend erfgoed betrokken was bij de opvolging van de werf. Deze werf heeft eveneens een attest van goede uitvoering ondertekend door de bouwheer. Deze werf is na 1 september 2017 voorlopig opgeleverd en heeft een minimum bouwkost van 300.000 euro excl. BTW.
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-01  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-06-29


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Contact op te nemen met de architect voor afspraak verplicht plaatsbezoek.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-03

Annonces similaires du BDA :