Heist-op-den-berg

AANKOOP EN IMPLEMENTATIE TIJDSREGISTRATIESYSTEEM MET EEN GEÏNTEGREERDE PLANNINGSMODULE



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Heist-op-den-Berg
Postadres :  Kerkplein 17, BE- 2220  Heist-op-den-Berg
Tel:   +32 15228663
E-mail:   svc@heist-op-den-berg.be
Internetadres(sen):   www.heist-op-den-berg.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=433069


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
AANKOOP EN IMPLEMENTATIE TIJDSREGISTRATIESYSTEEM MET EEN GEÏNTEGREERDE PLANNINGSMODULE  
Referentienummer:   Gemeente Heist-op-den-Berg-AP_2021022-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  35123300
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
AANKOOP EN IMPLEMENTATIE TIJDSREGISTRATIESYSTEEM MET EEN GEÏNTEGREERDE PLANNINGSMODULE
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE212
Voornaamste plaats van uitvoering:   Lokaal bestuur Heist-op-den-Berg, 2220 Heist-op-den-Berg.
II.2.4. Beschrijving
Lokaal bestuur Heist-op-den-Berg wenst over te gaan tot het aanstellen van een dienstverlener die zal instaan voor de levering, installatie en introductie van een tijdsregistratiesysteem voor alle medewerkers van gemeente, OCMW en Welzijnsvereniging.   De dienstverlener zal naast de technische installatie en onderhoud van het systeem ook instaan voor een succesvolle implementatie met aandacht voor de veranderingen die deze methodiek in de organisatie zal teweeg brengen.  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-01-21  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-05-21


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State – afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State – afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State – afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-30

Annonces similaires du BDA :