Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Heist-op-den-Berg
Postadres : Kerkplein 17, BE- 2220 Heist-op-den-Berg
Tel: +32 15228663
E-mail: svc@heist-op-den-berg.be
Internetadres(sen): www.heist-op-den-berg.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=433069
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AANKOOP EN IMPLEMENTATIE TIJDSREGISTRATIESYSTEEM MET EEN GEÏNTEGREERDE PLANNINGSMODULE Referentienummer: Gemeente Heist-op-den-Berg-AP_2021022-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 35123300
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
AANKOOP EN IMPLEMENTATIE TIJDSREGISTRATIESYSTEEM MET EEN GEÏNTEGREERDE PLANNINGSMODULE
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Lokaal bestuur Heist-op-den-Berg, 2220 Heist-op-den-Berg.
II.2.4. Beschrijving
Lokaal bestuur Heist-op-den-Berg wenst over te gaan tot het aanstellen van een dienstverlener die zal instaan voor de levering, installatie en introductie van een tijdsregistratiesysteem voor alle medewerkers van gemeente, OCMW en Welzijnsvereniging. De dienstverlener zal naast de technische installatie en onderhoud van het systeem ook instaan voor een succesvolle implementatie met aandacht voor de veranderingen die deze methodiek in de organisatie zal teweeg brengen.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-21 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-05-21
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State – afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State – afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State – afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-30