Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Politiezone HEKLA
Postadres : Prins Boudewijnlaan 43a, BE- 2650 Edegem
Contactpersoon: David Schalbroeck
Tel: +32 34440043
E-mail: pz.hekla.logistiek@police.belgium.eu
Internetadres(sen): www.politiehekla.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=432445
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Algemeen dagelijkse en periodieke schoonmaak en onderhoud van het hoofdcommissariaat van de Politiezone HEKLA in Edegem Referentienummer: HEKLA-O/LOG 2021/004-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90911200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Algemeen dagelijkse en periodieke schoonmaak en onderhoud van het hoofdcommissariaat van de Politiezone HEKLA in Edegem
De opdracht wordt gesloten voor een termijn van 12 maanden. De opdracht kan 4 keer stilzwijgend verlengd worden voor een termijn van 12 maanden met een maximum van 60 maanden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Prins Boudewijnlaan 43a2650 Edegem
II.2.4. Beschrijving
Algemeen dagelijkse en periodieke schoonmaak en onderhoud van het hoofdcommissariaat van de politiezone HEKLA. De opdracht wordt gesloten voor een termijn van 12 maanden. De opdracht kan 4 keer stilzwijgend verlengd worden voor een termijn van 12 maanden met een maximum van 60 maanden.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-09-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-09-01
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht kan 4 keer stilzwijgend verlengd worden voor een termijn van 12 maanden met een maximum van 60 maanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-31 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-01-31
Plaatselijke tijd: 15:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbank van gerechtelijk arrondissement
Bolivarplaats 20 bus 1, BE- 2000 Antwerpen
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
rechtbank van gerechtelijk arrondissement
Bolivarplaats 20 bus 1, BE- 2000 Antwerpen
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
rechtbank van gerechtelijk arrondissement
Bolivarplaats 20 bus 1, BE- 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-23