Politiezone Hekla

Algemeen dagelijkse en periodieke schoonmaak en onderhoud van het hoofdcommissariaat van de Politiezone HEKLA in Edegem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Politiezone HEKLA
Postadres :  Prins Boudewijnlaan 43a, BE- 2650  Edegem
Contactpersoon:  David Schalbroeck
Tel:   +32 34440043
E-mail:   pz.hekla.logistiek@police.belgium.eu
Internetadres(sen):   www.politiehekla.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=432445


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Algemeen dagelijkse en periodieke schoonmaak en onderhoud van het hoofdcommissariaat van de Politiezone HEKLA in Edegem  
Referentienummer:   HEKLA-O/LOG 2021/004-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Algemeen dagelijkse en periodieke schoonmaak en onderhoud van het hoofdcommissariaat van de Politiezone HEKLA in Edegem
De opdracht wordt gesloten voor een termijn van 12 maanden. De opdracht kan 4 keer stilzwijgend verlengd worden voor een termijn van 12 maanden met een maximum van 60 maanden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Prins Boudewijnlaan 43a2650 Edegem
II.2.4. Beschrijving
Algemeen dagelijkse en periodieke schoonmaak en onderhoud van het hoofdcommissariaat van de politiezone HEKLA. De opdracht wordt gesloten voor een termijn van 12 maanden. De opdracht kan 4 keer stilzwijgend verlengd worden voor een termijn van 12 maanden met een maximum van 60 maanden.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-09-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2023-09-01
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht kan 4 keer stilzwijgend verlengd worden voor een termijn van 12 maanden met een maximum van 60 maanden.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-01-31  15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-01-31
Plaatselijke tijd:   15:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbank van gerechtelijk arrondissement
Bolivarplaats 20 bus 1,  BE- 2000  Antwerpen

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
rechtbank van gerechtelijk arrondissement
Bolivarplaats 20 bus 1,  BE- 2000  Antwerpen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
rechtbank van gerechtelijk arrondissement
Bolivarplaats 20 bus 1,  BE- 2000  Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-23

Annonces similaires du BDA :