Gemeente Zele

Onkruidvegen op gesloten en halfopen verhardingen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Zele
Postadres :  Markt 50, BE- 9240  Zele
Contactpersoon:  De heer Peter D'Haese
Tel:   +32 52459844
Fax:   +32 52459837
E-mail:   peter.dhaese@zele.be
Internetadres(sen):   www.zele.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onkruidvegen op gesloten en halfopen verhardingen  
Referentienummer:   2021/044
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77312000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE232
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeente Zele, Markt 50, 9240 Zele
II.2.4. Beschrijving
Onkruidvegen op gesloten en halfopen verhardingen  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Per jaar zijn in totaal 380 werkuren voorzien voor het onkruidborstelen met grote en kleine machine en voor een arbeider met blazer.   Uitvoering op afroep en in overleg tussen bestuur en aannemer.   Na algehele voldoening kan het bestuur beslissen de opdracht te verlengen.   De verlenging gebeurt op basis van een uitdrukkelijke beslissing.   Indie.(zie opdrachtdocumenten)  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg volgende documenten opvragen en controleren voor Belgische inschrijvers:- RSZ-attest- attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingenDe ondertekenaar dient met de nodige documenten aan te tonen dat hij de bevoegdheid heeft om de offerte te ondertekenen (uittreksel uit het staatsblad)Niet-Belgische inschrijvers dienen de bewijsstukken in het Nederlands of in een officiële vertaling in het Nederlands voor te leggen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.

Eventuele minimumeisen:
1. De referentielijst betreft 3 soortgelijke opdrachten uitgevoerd in openbaar dienstverband gedurende de laatste 3 jaar die voldoen aan volgende voorwaarden:
- gelijk(w)aardig aan het project beschreven in het bestek
- gedurende de afgelopen 3 jaar
- het project is opgeleverd op het ogenblik van de inschrijving
- de vermelding van de naam en telefoon van de betrokken contactpersoon.
- het niet volledig invullen van de referentie (bv. ontbreken van de contactpersoon) heeft als gevolg dat een referentie niet in aanmerking wordt genomen
- het bestuur houdt zich het recht voor om de opgegeven referenties effectief te contacteren om hun ervaringen op te tekenen en dit zonder enige tussenkomst van de inschrijver


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-01-24  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-05-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-01-24
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Gemeentehuis, vergaderzaal Technische Dienst

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-22

Annonces similaires du BDA :