Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vrije Universiteit Brussel
Postadres : Pleinlaan 2, BE- 1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel: +32 26292294
E-mail: sonia.dewulf@vub.be
Internetadres(sen): www.vub.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Vrije Universiteit Brussel
Postadres : Pleinlaan 2, BE- 1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Iwein Baeyens
Tel: +32 26293018
E-mail: Directeur.infra@vub.be
Internetadres(sen): www.vub.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Constructie van een passerelle over de dienstweg (LICP) Referentienummer: VUB/2021/DI/31000-19500
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214400
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Vrije Universiteit Brussel, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Het creëren en afwerken van een doorgang en passerelle door het bestaande gebouw F als verbinding tussen de Esplanade en de toekomstige voetgangers- en fietsersbrug naar het Learning & Innovation Center. Gedeeltelijke afbraak, aanpassing en afwerking binnen een bestaand gebouw in de context van een in gebruik blijvende universiteitscampus. Aanpassing aan bestaande technische installaties maakt onderdeel uit van de opdracht.
II.2.7. Looptijd
180 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat dient een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model in Bijlage C aan zijn offerte toe te voegen.
2. De kandidaat dient in elk van de laatste 3 beschikbare boekjaren een omzet van de bedrijfsactiviteit gerealiseerd te hebben van minstens 1.800.000 EUR.
Via de jaarrekeningen van de boekjaren 2018,2019 en 2020 te staven.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.2. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat dient een geldig VCA-certificaat toe te voegen.
2. De kandidaat dient een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking toe te voegen.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-16 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-08-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-02-16
Plaatselijke tijd: 09:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver wordt verplicht een plaatsbezoek uit te voeren.Gezien de coronamaatregelen, stellen we 2 data voor. Gelieve u slechts voor 1 datum in te schrijven met maximum 1 persoon en u te houden aan de door de Belgische overheid aanbevolen coronamaatregelen (dragen mondmasker, 1.5m afstand bewaren).Gelieve ook de coronamaatregelen specifiek voor VUB na te leven zie website https://www.vub.be/coronavirus#voorzorgsmaatregelenDatum:dinsdag 11 januari 2022 tussen 14.00 en 18.00 uur.woensdag 12 januari 2022 vanaf 14.00 en 18.00 uur.Locatie: VUB-campus Etterbeek, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel. Gebouw T (best bereikbaar via ingang 6 op de Triomfaan), vergaderzaal Braem.Vooraf Inschrijven plaatsbezoek noodzakelijk:via Directeur.infra@vub.be en in cc Bart.Sibiel@vub.be is verplicht, en kan tot uiterlijk 1 werkdag voor het plaatsbezoek tot 12.00 uur.Een bevestiging van de inschrijving zal u per mail bezorgd worden.Alle vragen dienen na het plaatsbezoek schriftelijk gesteld te worden, uiterlijk vrijdag 21 januari 2022 voor 24.00u en dit via directeur.infra@vub.be met als vermelding vraagstelling dossiernummerVUB/2021/DI/31000-19500 “CONSTRUCTIE VAN EEN PASSERELLE OVER DE DIENSTWEG (LICP)". De vagen zullen beantwoord en gepubliceerd worden in de vorm van een Q & A-document.Om ervoor te zorgen dat u de antwoorden op de gestelde vragen ontvangt, dient u bij het downloaden van het bestek uw mailadres achter te laten.De gebouwen zijn alleen toegankelijk langs de wegen, ingangen en trappen aangeduid door het Bestuur.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13, BE- 1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-17