Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) vzw
Postadres: Leopoldstraat 26,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Eva Gezels
Tel: +32 32708608
E-mail: eva.gezels@zna.be
Internetadres(sen): www.zna.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Dienst Technische Projecten
Postadres: Lindendreef 1,BE-2020 Antwerpen
Contactpersoon: De heer Aankoop Infrastructuurprojecten
E-mail: aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
Internetadres(sen): www.zna.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - ZNA Middelheim - Vernieuwing en uitbreiding buizenpostsysteem incl. aanleveren as-built dossier - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2021-1419
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45231510
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZNA Middelheim, Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
ZNA Middelheim - Vernieuwing en uitbreiding buizenpostsysteem incl. aanleveren as-built dossier
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-02-16
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-04-22
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Geen
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Om de financiële draagkracht van de inschrijver te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score.De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Meer info op https://www.creditsafe.be.Volgende scores zijn mogelijk:Score OmschrijvingScore A: Zeer laag risicoScore B: Laag risicoScore C: Gemiddeld risicoScore D: Hoog risicoScore E: Geen scoreVoor elke inschrijver zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient "A, B of C" te zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient een lijst te bezorgen van de voornaamste soortgelijke werken die gedurende de afgelopen periode van maximaal 5 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Bij zijn indiening van de offerte bevestigt de inschrijver dat er steeds een contactpersoon op de werf aanwezig zal zijn die "het Nederlands machtig" is en die met anderstaligen op de werf kan communiceren. 3. De inschrijver mag overeenkomstig artikel 69 van de Wet Overheidsopdrachten "geen blijk gegeven hebben van aanzienlijke of voortdurende tekortkomingen tijdens de uitvoering van eerdere overheidsopdrachten." Dit geldt voor een periode van 3 jaar vanaf de datum van de betrokken gebeurtenis of, wanneer het een voortdurende inbreuk betreft, vanaf de beëindiging van de inbreuk. ZNA zal dit onder meer beoordelen aan de hand van het evaluatieformulier in Bijlage H. Wanneer een inschrijver gedurende de voorbije 3 jaar een score heeft gekregen die lager is dan 65%, zal dit beschouwd worden als een aanzienlijke of voortdurende tekortkoming. Het staat de inschrijver vrij corrigerende maatregelen te nemen in de zin van artikel 70 van de Wet Overheidsopdrachten”4. Voorlopige oplossing
Eventuele minimumeisen:
1. de inschrijver levert minimaal 2 referenties waarvan 1 binnen de sector van de ziekenhuizen en dit vergezeld van de gevraagde informatie. De inschrijver legt per referentie een attest van goede uitvoering voor.
2. de inschrijver voegt een verklaring op eer toe dat de contactpersoon op de werf het Nederlands machtig is.
3. geen aanzienlijke of voortdurende tekortkomingen gedurende een periode van 3 jaar, waarbij de inschrijver minstens geen score lager dan 65% op het daartoe voorziene evaluatieformulier heeft gekregen. Voor inschrijvers die nog niet officieel geëvalueerd zijn door ZNA of het evaluatieformulier nog niet hebben ontvangen is dit niet van toepassing.
4. 4) Voorgestelde oplossing zie deel III Technische bepalingen
Minimumeisen van de voorgestelde oplossing.
- Beschikbaarheid van standaard verzend- en ontvangststations en auto-unload ontvangststation
- Kokers van eenzelfde type (auto-unload of manueel te openen) die op een eenvoudige manier van elkaar onderscheiden kunnen worden (bv. aan de hand van kleur van de koker).
- Softwarematige sturing en routering van kokers naar vaste ontvangststations met de mogelijkheid tot herroutering in functie van tijd of onbeschikbaarheid van bepaalde ontvangststations.
- De software dient een duidelijke rapportering en traceerbaarheid van de zendingen mogelijk maken.
- Realistische capaciteitsverhoging van de finale oplossing (fase 2) die voldoet aan het verwachte aantal zendingen rekening houdend met gelijktijdigheid van zendingen en met marge voor groei.
- Inhoud van het service/onderhoudscontract: uitgebreide telefonische ondersteuning en ondersteuning ter plaatse, aangeboden onder de vorm van een meerjarig onderhoudscontract.
Vereiste erkenning: N2 (Pneumatisch, mechanisch.vervoer langs kokers en buizen van voorwerpen, documenten of goederen), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-04 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-05-04
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Voor formaliteiten zie bestekDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het Gerechtelijk Arrondissement Antwerpen
Bolivarplaats 20, BE-2000 Antwerpen
Tel: +32 32578011
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-14