Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Lo-Reninge
Postadres: Markt 11,BE-8647 Lo-Reninge
Contactpersoon: an trooster
Tel: +32 58288020
Fax: +32 58330128
E-mail: an.trooster@lo-reninge.be
Internetadres(sen): www.lo-reninge.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=428466
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Trajectcontrole as a service’ d.m.v. het vaststellen van gedepenaliseerde kleine snelheidsovertredingen met onbemande automatisch werkende toestellen op het grondgebied van de stad Lo-Reninge Referentienummer: Lo-Reninge-2021/concessie-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 75241000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De Stad Lo-Reninge wenst de verschillende snelheidsregimes in haar dorpen adequater te handhaven met het oog op het verhogen van de verkeersveiligheid in het algemeen en de verkeersleefbaarheid in het bijzonder.
Teneinde deze doelstellingen te realiseren tracht de Stad Lo-Reninge middels huidige procedure een marktpartij te vinden voor:
• het plaatsen, exploiteren en het onderhouden van onbemande automatische werkende toestellen voor trajectcontroles langs één of méér tracés ;
• de registratie en aangifte van snelheidsovertredingen die in aanmerking komen voor sanctionering in toepassing van het decreet van 9 oktober 2020 ;
• het aanbieden van softwarematige ondersteuning (door het aanleveren, hosten en beheren van de benodigde gehomologeerde software) bij de verwerking en sanctionering van overtredingen en bij de inning van de gemeentelijke administratieve sancties.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-07
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
toevoegen bestek en inschrijvingsformulier