H.-hartcollege-tervuren V.z.w.

Schoonmaak klaslokalen van Heilig-Hartcollege Tervuren vzw



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Postadres: Albertlaan 44,BE-1970 Wezembeek-Oppem
Contactpersoon: De heer Stan Catteau
Tel: +32 27673549
Fax: +32 27671019
E-mail: directie@hhc.world
Internetadres(sen): www.hhc.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Postadres: Albertlaan 44,BE-1970 Wezembeek-Oppem
Contactpersoon: De heer Joris Ceuppens
Tel: +32 27673549
Fax: +32 27671019
E-mail: joris@hhc.world
Internetadres(sen): www.hhc.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak klaslokalen van Heilig-Hartcollege Tervuren vzw 
Referentienummer: 2021/11
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w., Albertlaan 44 te 1970 Wezembeek-Oppem
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak klaslokalen van Heilig-Hartcollege Tervuren vzw 
II.2.7. Looptijd
10 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.2. Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisco
Eventuele minimumeisen:
1.
*De omzet voor de bedrijfsactiviteit die het voorwerp is van de opdracht bedraagt minimum 500.000 euro per jaar.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * Een lijst van gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer.* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.* Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.* De inschrijver beschikt over een attest van lidmaatschap van de ABSU (Beroepsfederatie).* Een verklaring dat de inschrijver een regionaal kantoor heeft in de buurt van de locatie waar de opdracht dient uitgevoerd te worden.

Eventuele minimumeisen:
1. * Een minimum van 3 vergelijkbare opdrachten (schoonmaak van schoolinstellingen + EUR50.000/jaar exc btw) in de regio Tervuren-Leuven-Aarschot.
* Het regionale kantoor bevindt zich binnen de 50 km. van de locatie waar de opdracht dient uitgevoerd te worden.
* De inschrijver beschikt over een attest van lidmaatschap van de ABSU (Beroepsfederatie).
* De nodige interventietijd van de verantwoordelijke om ter plaatse te zijn bedraagt maximum 30 minuten.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-18 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-05-18
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-01-18
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: K104 - Gelijkvloers gebouw K

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 21/12/2021 om 13.30Het plaatsbezoek start in H.-Hartcollege - Albertllaan 44- 1970 Wezembeek-Oppem aan gebouw A, vervolgens gebouw E - sportzaal - feestzaal - gebouw G - gebouw D - sanitaire blokken - gebouw B - gebouw C. De grondplannen van de gebouwen worden in de cloud gevoegd. De opgegeven maten, m², … worden enkel gegeven ten titel van inlichting en zijn dus niet bindend, deze dienen ter plaatste (tijdens het plaatsbezoek) door de inschrijver geverifieerd te worden.De inschrijver zal na het indienen van zijn offerte niet gerechtigd zijn prijsverhogingen door te voeren die voortvloeien uit het niet (of niet volledig) kennen van de bestaande toestand of van de omvang van deze opdracht bij het opmaken van de offerte.Inschrijven voor deze plaatsbezoeken is verplicht en kan tot 1 dag voor de geplande datum via joris@hhc.world.De gestelde vragen tijdens het plaatsbezoek uitgaande van de inschrijvers worden genotuleerd en nadien behandeld. Elke inschrijver ontvangt de antwoorden hierop via mail.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Bestuur H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Albertlaan 44, BE-1970 Wezembeek-Oppem
Tel: +32 27673549

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van Bestuur H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Albertlaan 44, BE-1970 Wezembeek-Oppem
Tel: +32 27673549

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 kalenderdagen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Boekhouding HHC
Albertlaan 44, BE-1970 Wezembeek-oppem
Tel: +32 27673549

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-02

Annonces similaires du BDA :