Ocmw Zwevegem

Raamovereenkomst levering dranken 2022-2026 voor het Lokaal Bestuur Zwevegem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Zwevegem
Postadres: Blokkestraat 29 bus 2,BE-8550 Zwevegem
Contactpersoon: Mevrouw Renate Vandenbulcke
Tel: +32 56765514
Fax: +32 56758155
E-mail: aankoop@zwevegem.be
Internetadres(sen): http://www.zwevegem.be/ 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst levering dranken 2022-2026 voor het Lokaal Bestuur Zwevegem  
Referentienummer: ANK2021022
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze leveringen: Raamovereenkomst levering dranken 2022-2026 voor het Lokaal Bestuur Zwevegem .
Toelichting: Raamcontract voor levering van dranken en toebehoren voor het Lokaal Bestuur Zwevegem aan o.a. het Gemeentepunt, het woonzorgcentrum Sint-Amand en erfgoedsite Transfo voor de periode van 2022-2026.
Het Lokaal Bestuur Zwevegem wenst kwalitatieve zowel alcoholische als niet-alcoholische dranken aan te kopen. De bestellingen gebeuren op afroep.
In de prijsopgave zijn de courant bestelde artikelen tijdens de periode 2017-2019 vermeld. Deze lijst is niet limitatief.
De bestellingen worden afgeroepen aan de hand van de inventarislijst.
Er kunnen tevens artikelen besteld worden uit de catalogus van de leverancier. Op de catalogusprijzen kan de leverancier één globaal kortingspercentage geven of meerdere kortingspercentage(s) naar gelang het (soort) product geven.
Koffie, waterfonteinen en wijne.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Perceel 1 : Levering dranken Lokaal Bestuur Zwevegem  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentepunt, Blokkestraat 29 te 8550 Zwevegem / OCMW - WZC Sint Amand : keuken, dienst animatie, cafetaria, hellend vlak t.o.v. Sint-Amandstraat 4 te 8550 Zwevegem /.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Perceel 2 : Levering dranken Erfgoedsite Transfo 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Site Transfo, Transfostraat te 8550 Zwevegem
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste vier jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste vier jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
2. capaciteit fuiven met 450 bezoekers
capaciteit buitenactiviteiten tot 1000 personen


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-12 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-05-12
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-01-12
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Het plaatsbezoek is verplicht voor perceel 2 voor de erfgoedsite TRANSFO; de begeleide individuele plaatsbezoeken vinden plaats in de week van 13 december 2021 na bevestigde afspraak met Mevrouw Renate Vandenbulcke - Dienst Aankopen - Telefoon: +32 56 76 55 14 - E-mail: aankoop@zwevegem.beGelieve contact op te nemen uiterlijk op woensdag 8 december 2021 om een afspraak te boeken. De inschrijver dient het attest in bijlage verplicht correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.Er is geen plaatsbezoek voorzien voor perceel 1.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-25

Annonces similaires du BDA :