Scholengroep Brussel

RAAMOVEREENKOMST VOOR HET LEVEREN VAN Producten voor het onderhoud van interieur, vloer, sanitair, textiel en voor desinfectie inclusief ondersteunende dienstverlening, Schoonmaakgereedschap, werkwagens voor schoonmaak, Producten voor hygiënisch gebruik en dispensers, Producten voor keukenhygiëne en desinfectie inclusief ondersteunende dienstverlening, Schoonmaakmachines



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Scholengroep Brussel
Postadres: Oud-Strijderslaan 200,BE-1140 Evere
Contactpersoon: Mevrouw Carmen Van den Broeck
Tel: +32 27270677
Fax: +32 27053077
E-mail: virginie.vandevelde@sgbrussel.be
Internetadres(sen): www.scholengroepbrussel.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST VOOR HET LEVEREN VAN Producten voor het onderhoud van interieur, vloer, sanitair, textiel en voor desinfectie inclusief ondersteunende dienstverlening, Schoonmaakgereedschap, werkwagens voor schoonmaak, Producten voor hygiënisch gebruik en dispensers, Producten voor keukenhygiëne en desinfectie inclusief ondersteunende dienstverlening, Schoonmaakmachines 
Referentienummer: SGR8/budgetsgr/div/poets
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39800000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Naam: Facilitair Beheer Scholengroep Brussel
Adres: Oud-Strijderslaan 200 te 1140 Evere
Contactpersoon: Mevrouw Carmen Van den Broeck
Telefoon: 02/727 06 78
E-mail: Carmen.Van.den.Broeck@sgrbrussel.be
Scholengroep 8 Brussel, Vlaamse Openbare Instelling ingevolge het bijzonder decreet van 14 juli 1998 betreffende het gemeenschapsonderwijs, met maatschappelijke zetel te 1140 Brussel, Oud-strijderslaan, gekend onder ondernemingsnummer 0267.377.629 en rechtsgeldig vertegenwoordigd door de heer Jurgen Wayenberg, algemeen directeur. De leidende ambtenaar voor dit dossier is Mevrouw Carmen Van den Broeck van de afdeling Facilitair Beheer.
Voorwerp en classificatie opdracht
Deze opdracht heeft als voorwerp de levering van schoonmaakproducten, -materialen, -gereedschap, en producten voor hygiënisch gebruik.
Er zal een overeenkomst worden afgesloten voor het volledige assortiment van schoonmaakproducten, -material.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
PERCEEL I - Producten voor het onderhoud van interieur, vloer, sanitair, textiel en voor desinfectie inclusief ondersteunende dienstverlening. 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 2

II.2.1. Benaming
PERCEEL II - Schoonmaakgereedschap, werkwagens voor schoonmaak 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 3

II.2.1. Benaming
PERCEEL III - Producten voor hygiënisch gebruik en dispensers 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 4

II.2.1. Benaming
PERCEEL IV - Producten voor keukenhygiëne en desinfectie inclusief ondersteunende dienstverlening 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 5

II.2.1. Benaming
PERCEEL V - Schoonmaakmachines 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Uitsluiting (Art. 61 KB Plaatsing) DUBBELDoor in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in Art. 61.Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest, de jaarrekeningen, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling via elektronische weg op conform art. 60, §1.Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:• de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister;• de buitenlandse inschrijver: alle in bovenstaande artikelen vermelde attesten en uittreksels of evenwaardige documenten, uitgereikt door het betrokken land (attest fiscale schulden, uittreksel strafregister, attest niet-faling,…).Wanneer een document of attest niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of indien hierin niet wordt voorzien, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijk of overheidsinstantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.Non-discriminatieOvereenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast. Belangenvermenging (Art. 64 KB Plaatsing)Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van onverenigbaarheid te bevinden, zoals bedoeld in Art. 64 KB Plaatsing.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Financiële en economische draagkracht
Eventuele minimumeisen:
1. • De financiële en economische draagkracht van de kandidaat of de inschrijver kan worden aangetoond door een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
• Scholengroep 8 vereist dat de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is minimaal drie maal het jaarbedrag van deze overheidsopdracht is.
• Indien de kandidaat of inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de hiervoor gevraagde referenties over te leggen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met een bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 KB Plaatsing

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Technische bekwaamheid – gedeelte leveringen (Art. 71 KB Plaatsing) 2. Technische bekwaamheid (gedeelte diensten – opleiding & consulting) Art. 72 KB Plaatsing3. Draagkracht andere entiteiten (Art. 74 KB Plaatsing)

Eventuele minimumeisen:
1. Als bewijs van de technische bekwaamheid moet de inschrijver volgende inlichtingen en documenten bij zijn offerte voegen:
 door het bewijs dat de kandidaat of de inschrijver voldoet aan bepaalde kwaliteitsnormen overeenkomstig artikel 77;
 aan de hand van een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitscontrole;
 aan de hand van een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of in geval van leveringen voor een particuliere afnemer door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier;
 aan de hand van een beschrijving van de technische uitrusting, van de door de leverancier getroffen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen, en van de door zijn onderneming geboden mogelijkheden op het vlak van studie en onderzoek;
 aan de hand van attesten die door als bevoegd erkende en geaccrediteerde instituten of diensten voor kwaliteitscontrole worden uitgereikt, waarin wordt vastgesteld dat duidelijk door referenties geïdentificeerde producten aan bepaalde specificaties of normen beantwoorden.
2. • Als bewijs van de vakbekwaamheid moet de inschrijver volgende inlichtingen en documenten bij zijn offerte voegen:
 door het bewijs dat de kandidaat of de inschrijver voldoet aan bepaalde kwaliteitsnormen overeenkomstig artikel 77;
 aan de hand van een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitscontrole;
 aan de hand van de studie- of beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast;
 enkel in passende gevallen, door de vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de dienstverlener kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht;
 aan de hand van een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar;
 aan de hand van een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt;
 aan de hand van een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener;
 aan de hand van een beschrijving van de technische uitrusting van de dienstverlener, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en de mogelijkheden die zijn onderneming biedt op het vlak van studie en onderzoek;
 in het geval van complexe diensten of wanneer deze bij wijze van uitzondering aan een bijzonder doel moeten beantwoorden, aan de hand van een controle door de aanbestedende overheid of, in diens naam, door een bevoegd officieel orgaan van het land waar de dienstverlener gevestigd is, onder voorbehoud van instemming door dit orgaan. Deze controle heeft betrekking op de technische capaciteit van de dienstverlener en, zo nodig, op diens mogelijkheden inzake studie en onderzoek en de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen;.(zie opdrachtdocumenten)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-11 13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-04-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-01-11
Plaatselijke tijd: 13:30
Adres: Scholengroep Brussel, (zaal Hankar) Oud-Strijderslaan 200 te 1140 Evere

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-24

Annonces similaires du BDA :