Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: vzw Associatie KU Leuven - Z.org KU Leuven vzw - UZ Leuven - Stuk vzw
Postadres: p/a W. de Croylaan 60A bus 5570,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=428879
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
QOP21-1918 - Raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken - Bestek TD/89729 Referentienummer: KULeuven-QOP21-1918-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
QOP21-1918 - Raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken / Perceel 19B1: raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken / Perceel 19B2: wachtkamerovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken / Bestek TD/89729
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-26
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Verplichte infosessie. Het is verplicht om 1 van de 2 geplande infosessies bij te wonen. Beide infosessie kunnen niet gevolgd worden. Sessie 1: donderdag 2 december 2021 van 13u30 tot 15u00, te Heverlee . Sessie 2: maandag 6 december 2021 van 15u30 tot 17u00, te Heverlee. Gelieve hiervoor een afspraak te maken met Bert Vandeborght op . telefoonnummer +32 (0)16 37 22 15 of via e-mail bert.vandeborght@kuleuven.be met in cc ronnie.bernaards@kuleuven.be. Het is verplicht om zich op voorhand in te schrijven voor deze infosessie. Na inschrijving ontvangt men de details over de locatie van de infosessie. De infosessie gaat ter plaatse door, tenzij dit van overheidswege verboden wordt i.v.m. de pandemie, in dat geval zal de opdrachtgever een digitale infosessie organiseren. Het bewijs van het bijwonen van deze infosessie, afgegeven en ondertekend door de leidend ambtenaar of zijn aangestelden, zoals vermeld in het artikel LEIDING EN CONTROLE OP DE UITVOERING dient, op straffe van substantiële onregelmatigheid, bij de offerte gevoegd te worden.
Te lezen:
Gelieve te noteren dat er een extra infosessie (sessie 3) zal worden voorzien betreffende de verplichte infosessie. . Opmerking: gezien de huidige richtlijnen rond telewerk werd besloten om alle infosessies digitaal te organiseren. Verplichte infosessie. Het is verplicht om 1 van de 3 geplande infosessies bij te wonen. Meerdere infosessies kunnen niet gevolgd worden. Sessie 1: donderdag 2 december 2021 van 13u30 tot 15u00, te Heverlee . Sessie 2: maandag 6 december 2021 van 15u30 tot 17u00, te Heverlee. Sessie 3: maandag 13 december 2021 van 14u30 tot 16u00, te Heverlee. Gelieve hiervoor een afspraak te maken met Bert Vandeborght op . telefoonnummer +32 (0)16 37 22 15 of via e-mail bert.vandeborght@kuleuven.be met in cc ronnie.bernaards@kuleuven.be. Het is verplicht om zich op voorhand in te schrijven voor deze infosessie. Na inschrijving ontvangt men de details over de locatie van de infosessie. De infosessie gaat ter plaatse door, tenzij dit van overheidswege verboden wordt i.v.m. de pandemie, in dat geval zal de opdrachtgever een digitale infosessie organiseren.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Gelieve te noteren dat er een extra infosessie (sessie 3) zal worden voorzien betreffende de verplichte infosessie.
Opmerking: gezien de huidige richtlijnen rond telewerk werd besloten om alle infosessies digitaal te organiseren.
Verplichte infosessie
Het is verplicht om 1 van de 3 geplande infosessies bij te wonen. Meerdere infosessies kunnen niet gevolgd worden.
Sessie 1: donderdag 2 december 2021 van 13u30 tot 15u00, te Heverlee
Sessie 2: maandag 6 december 2021 van 15u30 tot 17u00, te Heverlee
Sessie 3: maandag 13 december 2021 van 14u30 tot 16u00, te Heverlee
Gelieve hiervoor een afspraak te maken met Bert Vandeborght op
telefoonnummer +32 (0)16 37 22 15 of via e-mail bert.vandeborght@kuleuven.be met in cc ronnie.bernaards@kuleuven.be.
Het is verplicht om zich op voorhand in te schrijven voor deze infosessie. Na inschrijving ontvangt men de details over de locatie van de infosessie. De infosessie gaat ter plaatse door, tenzij dit van overheidswege verboden wordt i.v.m. de pandemie, in dat geval zal de opdrachtgever een digitale infosessie organiseren.