Vzw Az Sint-lucas & Volkskliniek

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst HVAC - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Postadres: Groenebriel 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: De heer Filip Zegers
Tel: +32 92245083
Fax: +32 92245354
E-mail: filip.zegers@azstlucas.be
Internetadres(sen): www.azstlucas.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst HVAC - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2021-034-INFRA-FZ
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Sint-Lucas, Groenebriel 1 in 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst HVAC 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver bewijst zijn financiële draagkracht door voorlegging van de recentste jaarrekening of de neergelegde jaarrekening over het laatste beschikbare boekjaar, te voegen bij zijn offerte. Voor de inschrijvers uit België zal de aanbestedende overheid de nodige balans en resultatenrekening zelf digitaal ophalen via de Telemarc toepassing na opening van de offertes.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen negatief eigen vermogen in het laatste beschikbare boekjaar.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een referentielijst van voornaamste gelijkaardige werken die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht met vermelding van volgende gegevens: naam klant, contactpersoon met telefoonnummer, datum, bedrag/hoeveelheden opdracht. 2. De aannemer bevestigt bij zijn offerte dat indien nodig (afhankelijk van het project) 2 werknemers voltijds kunnen worden ingezet bij de opdrachtgever en dit binnen de gevraagde standaard uitvoeringstermijn van 2 werkdagen.

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver kan een gelijkwaardige omzet (met betrekking tot het voorwerp van de opdracht – ‘HVAC’) aantonen gedurende minstens 1 van de afgelopen 3 jaar en dit voor minstens 1 ziekenhuis, bedrag zoals weergegeven op de inventaris (cijfer te delen door 4 aangezien de inventaris de hoeveelheden over 4 jaar betreft).
De inschrijver toont aan ervaring te hebben met HVAC-werken op een operatiekwartier.
De inschrijver voegt bij zijn offerte een recent ‘attest van goede uitvoering’ van deze instantie.
2. De aannemer bevestigt bij zijn offerte dat indien nodig (afhankelijk van het project) 2 ‘gekwalificeerde’ werknemers (zie ook verder bij ‘gunningscriteria’) voltijds kunnen worden ingezet bij de opdrachtgever en dit binnen de gevraagde standaard uitvoeringstermijn van 2 werkdagen.
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 3
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-15 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-04-14


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank
Opgeëistenlaan 401 E, BE-9000 Gent

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-25

Annonces similaires du BDA :