Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brugge
Postadres: Burg 12,BE-8000 Brugge
Contactpersoon: Lucie Duhayon
E-mail: Lucie.Duhayon@brugge.be
Internetadres(sen): http://brugge.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=429867
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Facilitair Beheer - Team Veiligheid en Beveiliging
Postadres: Oostmeers 17,BE-8000 Brugge
Contactpersoon: Lucie Duhayon
E-mail: Lucie.Duhayon@brugge.be
Internetadres(sen): http://brugge.be http://brugge.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het aanstellen van bodemsaneringsdeskundigen voor de opmaak van OBO, (O)BBO, BSP en bijstand bij schadegevallen. Referentienummer: Brugge-BRUGGE-2021-071-FG-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71351500
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat onder meer:
• Het opmaken van oriënterende bodemonderzoeken.
• Het opmaken van beschrijvende bodemonderzoeken.
• Het opmaken van bodemsaneringsprojecten, evenals het opstellen van het technisch deel van bestekken voor bodemsaneringswerken.
• Het opmaken van gemotiveerde verklaringen.
• Het uitklaren van de onderzoeksplicht van gronden.
• Dienstverlening door bodemsaneringsdeskundigen: bijstand verlenen bij schadegevallen (schadegevallen volgens bodemdecreet art. 74 t/m 82)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties op het grondgebied Brugge (centrum Brugge, Koolkerke, Sint-Andries, Sint-Michiels, Assebroek, Sint-Kruis, Sint-Pieters, Dudzele, Lissewege, Zeebrugge).
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het aanstellen van bodemsaneringsdeskundigen voor de opmaak van OBO, (O)BBO, BSP en bijstand bij schadegevallen.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De raamovereenkomst heeft een looptijd van 3 jaar. Aansluitend op de bovenvermelde looptijd van 3 jaar kan de raamovereenkomst 1 maal verlengd worden met een periode van 1 jaar, op basis van artikel 57, tweede lid, van de Wet Overheidsopdrachten. De verlenging houdt in dat de contractuele voorwaarden ongewijzigd blijven. Zie bestek pagina 10.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-17 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
College van Burgemeester en Schepenen
Burg 12, BE-8000 Brugge
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Overheidsopdrachten
Blinde Ezelstraat 1 - 3, BE-8000 Brugge
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-25