Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: vzw Associatie KU Leuven - Z.org KU Leuven vzw - UZ Leuven - Stuk vzw
Postadres: p/a W. de Croylaan 60A bus 5570,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=428879
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Technische Diensten KU Leuven
Postadres: W. de Croylaan 60A bus 5570,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: dhr. Bert Vandeborght
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=428879
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
QOP21-1918 - Raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken - Bestek TD/89729 Referentienummer: KULeuven-QOP21-1918-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
QOP21-1918 - Raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken / Perceel 19B1: raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken / Perceel 19B2: wachtkamerovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken / Bestek TD/89729
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Perceel 19B1: raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
QOP21-1918 - Raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken - Bestek TD/89729
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van het Bestuur, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden.
Lot 2II.2.1. Benaming
Perceel 19B2: wachtkamerovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
QOP21-1918 - Raamovereenkomst voor het aanleggen van ondergrondse nutsleidingen en het uitvoeren van grond- en glasvezelwerken - Bestek TD/89729
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van het Bestuur, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-12-22
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Verplichte infosessieHet is verplicht om 1 van de 2 geplande infosessies bij te wonen. Beide infosessie kunnen niet gevolgd worden.Sessie 1: donderdag 2 december 2021 van 13u30 tot 15u00, te Heverlee Sessie 2: maandag 6 december 2021 van 15u30 tot 17u00, te HeverleeGelieve hiervoor een afspraak te maken met Bert Vandeborght op telefoonnummer +32 (0)16 37 22 15 of via e-mail bert.vandeborght@kuleuven.be met in cc ronnie.bernaards@kuleuven.be.Het is verplicht om zich op voorhand in te schrijven voor deze infosessie. Na inschrijving ontvangt men de details over de locatie van de infosessie. De infosessie gaat ter plaatse door, tenzij dit van overheidswege verboden wordt i.v.m. de pandemie, in dat geval zal de opdrachtgever een digitale infosessie organiseren.Het bewijs van het bijwonen van deze infosessie, afgegeven en ondertekend door de leidend ambtenaar of zijn aangestelden, zoals vermeld in het artikel LEIDING EN CONTROLE OP DE UITVOERING dient, op straffe van substantiële onregelmatigheid, bij de offerte gevoegd te worden.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-19