Ocmw Menen

Levering van dranken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Menen
Postadres: Noorderlaan 1/A000,BE-8930 Menen
Contactpersoon: Mevrouw Sofie Vanysacker
Tel: +32 56529343
E-mail: ocmw_economaat@menen.be
Internetadres(sen): www.ocmwmenen.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: OCMW Menen
Postadres: Noorderlaan 1/A000,BE-8930 Menen
Contactpersoon: Mevrouw Sofie Vanysacker
Tel: +32 56529343
E-mail: ocmw_economaat@menen.be
Internetadres(sen): www.ocmwmenen.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering van dranken  
Referentienummer: 2021/193
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15981000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
OCMW Menen is de aanbestedende overheid en treedt op als opdrachtencentrale.  Het OCMW van Menen wil gedurende de periode van 3 jaar "dranken" aankopen ten behoeve van volgende locaties: • Woonzorgcentrum Andante, Volkslaan 300 te 8930 Menen • Woonzorgcentrum Ceres, Grote Molenstraat 46 te 8930 Lauwe • Dagcentrum De Pelikaan en Bezigheidstehuis Claude Vancoillie, Anneessensstraat 27 te 8930 Menen • Lokaal dienstenscentrum Allegro, Volkslaan 304 te 8930 Menen • Lokaal dienstenscentrum Dorpshuis, Plaats 30 te 8930 Rekkem • Centrale en administratieve diensten, Noorderlaan 1/A000 te 8930 Menen Het Stad Menen wil gedurende de periode van 3 jaar "dranken" aankopen ten behoeve van volgende locaties: • Stadhuis, Grote Markt 1 te 8930 Menen • Park Ter Walle, J&M Sabbestraat 163A te 8930 Menen • Jeugddienst Stad Menen, J&M Sabbestraat 163A te 8930 Menen • Zaal Barthel, Moeskroenstraat 525 te 8930 Rekkem 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Attest 1: Uniform Europees Aanbestedingsdocument*De ondernemer legt het door hem ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken ondernemer aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet: 1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Attest 2: Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Bij het ontbreken van de bankverklaring wordt de inschrijving geweigerd.
2. De jaarlijkse omzet bedraagt minimaal 2 maal de geraamde waarde van de opdracht , zijnde EUR 243.053,41

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. -Attest 3: Een kopie van de geldige FAVV vergunning op naam van de inschrijver voor een inrichting waar voedingsmiddelen gefabriceerd of in handel gebracht worden,-Attest 4: Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen die de laatste 3 jaar zijn uitgevoerd waarbij de opgave van de referenties noodzakelijk is,-Attest 5: De technische fiches dienen toegevoegd te worden aan de elektronische offerte. Indien het uploaden van de technische fiches niet lukt (te groot bestand), mogen deze na het openen van de offertes doorgestuurd worden via We Transfer,-Attest 6: Digitale catalogus met geldende korting op de catalogusprijzen,2. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.3. De technische fiches dienen toegevoegd te worden aan de elektronische offerte. Indien het uploaden van de technische fiches niet lukt (groot bestand), mogen deze na het openen van de offertes doorgestuurd worden via We Transfer.4. Digitale catalogus met geldende korting op de catalogusprijzen

Eventuele minimumeisen:
1. - Bij het ontbreken van een geldig attest van FAVV waaruit blijkt dat het bedrijf voldoet aan de erkennings- en toelatingsvoorwaarden wordt de inschrijving geweigerd.
- 3 volwaardige referenties.
- Bij het ontbreken van de technische fiches wordt de offerte geweigerd,
2. 3 volwaardige referenties
3. Bij het ontbreken van de technische fiches wordt de offerte geweigerd.
4. Zie gunningscriterium


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-17 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-06-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-12-17
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Dienst Economaat, Noorderlaan 1/A 000 te 8930 Menen

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-16

Annonces similaires du BDA :