Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Zaventems Vrij Onderwijs
Postadres: Drossaard Van Ophemlaan 21,BE-1930 Zaventem
Contactpersoon: An Simoens
Tel: +32 472231999
E-mail: simoa@zavo.be
Internetadres(sen): www.zavo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=428947
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Zavo VZW
Postadres: Kennedyplein 5A,BE-1930 Zaventem
Contactpersoon: An Simoens
Tel: +32 472231999
E-mail: an.simoens@zavo.be
Internetadres(sen): www.zavo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=428947
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van decentrale ventilatie in de klaslokalen van het Hoofdgebouw – FASE 2 Referentienummer: ZAVO-HS 01-2021-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren en plaatsen van decentrale ventilatie in de klaslokalen van het Hoofdgebouw – FASE 2
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Hoogstraat 3, 1930 Zaventem
II.2.4. Beschrijving
zie aanbestedingsdocumenten
II.2.7. Looptijd
180 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie administratieve voorwaarden
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie administratieve voorwaarden
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-15 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Nederlandstalige rechtbank van eerste aanleg Brussel Burgerlijke sectie
Quatre Brasstraat 13 (2e verdieping), BE-1000 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Nederlandstalige rechtbank van eerste aanleg Brussel Burgerlijke sectie
Quatre Brasstraat 13 (2e verdieping), BE-1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Nederlandstalige rechtbank van eerste aanleg Brussel Burgerlijke sectie
Quatre Brasstraat 13 (2e verdieping), BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-16