Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeentebestuur De Panne
Postadres: Zeelaan 21,BE-8660 De Panne
Contactpersoon: Mevrouw Hanne Blieck
Tel: +32 58421616
Fax: +32 58421617
E-mail: hanne.blieck@depanne.be
Internetadres(sen): www.depannne.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Het (individueel) leasen van fietsen door het personeel van de Westhoekgemeenten Referentienummer: 2021/558
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34400000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Het (individueel) leasen van fietsen door het personeel van de Westhoekgemeenten
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Economische en financiële draagkracht
Eventuele minimumeisen:
1. Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver de nodige financiële draagkracht te bezitten voor het kunnen uitvoeren van deze overheidsopdracht.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. ReferentiesDe inschrijver dient aan te tonen dat hij een ruime ervaring heeft als dienstverlener met verschillende bedrijven (waaronder steden en gemeenten).
Eventuele minimumeisen:
1. De geschiktheid van de kandidaat wordt beoordeeld aan de hand van minimum 2 referenties (waarbij het concept “fietspolicy” met de individuele werknemers is afgesloten) met betrekking tot gelijkaardige opdrachten.
De opdrachten waarop de voormelde referenties betrekking hebben, werden uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar, en voldoen aan volgende parameters:
* Minstens één van de referenties heeft betrekking op een stad of gemeente;
* Minstens één referentie heeft betrekking op een contract met een entiteit van meer dan 250 werknemers;
* Minstens één gaat over een opdracht, waarbij minimum 100 fietslease contracten zijn afgesloten.
Voor elke referentieopdracht in de lijst worden volgende vermeldingen bijgevoegd:
- de opdrachtgever (met gegevens contactpersoon + telefoonnummer);
- het begin en einde van de uitvoering;
- de beknopte omschrijving van de opdracht;
- de omzet van het contract.
- aantal van individuele contracten
Verplicht gebruikt van bijgevoegd sjabloon
BIJLAGE: STANDAARDFORMULIER VOOR REFERENTIES
DRAAGKRACHT EXTERNEN
Als de inschrijver een beroep doet op de draagkracht van andere entiteiten, en als die draagkracht bepalend is voor de selectie, dan vermeldt u in de offerte voor welk gedeelte u een beroep doet op die draagkracht en welke entiteiten u voorstelt.
In dat geval toont u de opdrachtgever aan dat u zal beschikken over de middelen die voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijk zijn.
Dit doet u door de verbintenis van deze entiteiten om u dergelijke middelen ter beschikking te stellen, over te maken.
Een model hiervoor vindt u als BIJLAGE: DRAAGKRACHT VAN DE INSCHRIJVER.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-15 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-06-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-12-15
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis De Panne, Zeelaan 21 te De Panne.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://eproadmin.raadvst-consetat.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-10