Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Postadres: Frankrijklei 71-73,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Marcelle Huet
Tel: +32 473819163
E-mail: marcelle.huet@so.antwerpen.be
Internetadres(sen): https://so.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Stedelijke basisschool "De Kleurenboom", Pastoor Goetschalckxstraat 57 te 2180 Ekeren. Doorlichting. Verbouwing en nieuwbouw. Bestek SO/1171786. Referentienummer: SO/1171786
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Stedelijke Basisschool De Kleurenboom, Pastoor Goetschalckxstraat 57 te 2180 Ekeren
II.2.4. Beschrijving
Stedelijke basisschool "De Kleurenboom", Pastoor Goetschalckxstraat 57 te 2180 Ekeren. Doorlichting. Verbouwing en nieuwbouw. Bestek SO/1171786.
II.2.7. Looptijd
14 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor de financiële en economische situatie van de inschrijver te beoordelen aan de hand van de jaarrekeningen. In voorkomend geval zal de aanbestedende overheid de current ratio, acid ratio, brutomarge, nettorendabiliteit van het totaal activa voor belastingen en solvabiliteit berekenen.De jaarrekeningen die beschikbaar zijn op de balanscentrale van de Belgische Nationale Bank zullen door de aanbestedende overheid worden opgevraagd. Indien de jaarrekeningen niet beschikbaar zijn op de balanscentrale van de Belgische Nationale Bank, dient de inschrijver deze zelf te verstrekken aan de aanbestedende overheid op diens eerste verzoek.De buitenlandse inschrijvers dienen zelf hun jaarrekeningen van de laatste twee (2) jaren bij hun offerte te voegen.De inschrijver dient over een voldoende financiële en economische draagkracht te beschikken om deze opdracht te kunnen uitvoeren. De financiële ratio’s moeten overwegend positief zijn, tenzij kan aangetoond worden dat deze negatief zijn o.a. ten gevolgen van bepaalde investeringen, een overname, fusie, interne structureringen .
Eventuele minimumeisen:
1. Bankverklaring
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient aan te tonen dat hij voldoende draagkracht heeft om deze opdracht tot een goed einde te brengen. De geschiktheid van de kandidaat wordt beoordeeld aan de hand van minimum 3 referenties met betrekking tot gelijkaardige opdrachten. 2. De aannemer of zijn gemachtigde die instaat voor de leiding van en het toezicht op de werken heeft minstens 5 jaar ervaring. De inschrijver bezorgt bij zijn offerte een CV waaruit blijkt dat de persoon die zal instaan voor de leiding van en toezicht op de werken hierin minstens 5 jaar ervaring heeft. De aanbesteder kan andere bewijsstukken aanvaarden, maar is hiertoe niet verplicht. Bij ziekte of afwezigheid van de aannemer of zijn gemachtigde, zal deze vervangen worden door iemand met gelijkwaardige ervaring
Eventuele minimumeisen:
1. 3 referenties
2. CV
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-04 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Informatiesessie: 30/11/2021De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-10