Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Kortemark
Postadres: Stationsstraat 68,BE-8610 Kortemark
Contactpersoon: De heer Bram Van Acker
Tel: +32 51575118
Fax: +32 51575147
E-mail: bram.vanacker@kortemark.be
Internetadres(sen): www.kortemark.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
wegeninfrastructuur 2019-2024 fase 1 Referentienummer: 2021013
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233141
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4 (van de oorspronkelijke publicatie)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-03
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: VII.2
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: aanpassingen van de opmetingsstaat
In plaats van:
Post 11: betalingswijze (BW) wordt aangepast ipv GS wordt GP. Post 12: betalingswijze (BW) wordt aangepast ipv GS wordt GP. Post 43 vervalt - geen prijs in te vullen. Post 44 verval - geen prijs in te vullen
Te lezen:
Post 11: betalingswijze (BW) wordt GP. Post 12: betalingswijze (BW) wordt GP. Post 43 vervalt - geen prijs in te vullen. Post 44 verval - geen prijs in te vullen