Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: vzw Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu
Postadres: Onze Lieve Vrouwstraat 23,BE-9041 Oostakker
Contactpersoon: De heer Bart Popelier
Tel: +32 92250021
Fax: +32 92230544
E-mail: popelierb@zorg-saam.zkj.be
Internetadres(sen): www.zorg-saam.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - "Raamovereenkomst voor levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van waterkoelers op waterleiding via fullservicehuurformule." Referentienummer: 2021-05
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31141000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: vzw Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu, Onze Lieve Vrouwstraat 23 te 9041 Oostakker
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze opdracht: De opdracht gaat over het leveren van watersystemen op leidingwater. Toelichting: De opdracht is niet opgedeeld in percelen. Raamovereenkomst voor de levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van waterkoelers op waterleiding in de diverse voorzieningen en gebouwen van VZW Zorg-Saam en aanverwante VZW's. Deze opdracht omvat de huur en het onderhoud van drinkwatersystemen ( kamertemperatuur, gekoeld, bruisend ), aangesloten op het waterleidingnet. De opdracht is voorzien om te lopen over een termijn van 60 maanden ( 5 jaar ). Leveringsplaatsen: Onderstaand een overzicht van de verschillende locaties waar mogelijks moet worden geleverd. Aangezien vzw Zorg-Saam ZKJ een dynamische organisatie is , is onderstaande lijst niet bindend , noch limitatief. Er kunnen in de loop van het contract altijd extra locaties / organisaties worden toegevoegd onder dezelfde voorwaarden. Hierbij een overzicht van de huidige leveringsadressen : WZC Sint-Rafaël Kasteelstraat 14 1770 Liedekerke WZC Sint-Rafaël " Residentie Sara " Monnikbosstraat 11 1770 Liedekerke WZC Sint-Jozef Leegstraat 17 9960 Assenede WZC Sint-Elisabeth Tieltsesteenweg 25 9900 Eeklo WZC De Lichtervelde De Lichterveldestraat 1 9810 Eke WZC Sint-Eligius Sint-Elooistraat 56 9080 Lochristi - Zeveneken WZC Zonnehove Loofblommestraat 4 9051 Gent WZC Sint-Antonius Rootjensweg 77 9200 Dendermonde - Grembergen WZC Ons Zomerheem Dreef 47 9930 Zomergem WZC De Regenboog Regebooglaan 14 2070 Zwijndrecht WZC Sint-Vincentius Vrouwstraat 1 9970 Kaprijke WZC Moervaartheem Meersstraat 31 9185 Wachtebeke WZC Onderdale Onderdale 1 9910 Ursel WZC Sint-Jozef Wegvoeringstraat 65 9230 Wetteren WZC Immadi Kempische Steenweg 408 3500 Hasselt VZW Zusters Kindsheid Jesu Gent Onze Lieve Vrouwstraat 23 9041 Oostakker Centrale Unit VZW Zusters Kindsheid Jesu Onze Lieve Vrouwstraat 23 9041 Oostakker
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Geen negatief eigen vermogen2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.4. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren , afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen , voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.5. De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen , indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.6. Geen negatief eigen vermogen.
Eventuele minimumeisen:
2. cfr model bankverklaring
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver bezorgt een lijst met referenties van dezelfde grootorde van de laatste 3 jaar , waarbij hij zelf 3 referenties ( uit de zorgsector ) uitlicht en hier een document bezorgt van goede levering met minstens vermelding van bedrag , de datum , de naam van de contactpersoon van de organisatie en de naam van de organisatie. Enkel attesten van goede levering die ondertekend zijn door de contactpersoon van de organisatie worden als geldig beschouwd.2. De inschrijver beschikt over een vestiging in België met een productie-eenheid , alsook over een volledig distributienetwerk op nationaal vlak.3. Een afschrift van de actieve erkenning / toelating en actieve autocontrolestatus afgeleverd door het FAVV.4. Kopie van het laatste auditverslag van de FAVV inspectie of erkend controleorganisme en van de bijgesloten attesten en certificaten of de verklaring op erewoord dat er nog geen audit geweest is.5. Een BRC of IFS certificering als minimale toelaatbaarheidsvoorwaarde , maar verplicht aan te vullen met andere kwaliteitscertificaten die relevant zijn m.b.t. de bedrijfsactiviteiten en de opdracht ( bijvoorbeeld HACCP, FSSC22000 , comeosfoodlabel , .). Met jaarlijkse update van de kwaliteitsaudit uitgevoerd door 1 van deze instellingen en genomen acties bij non-conformiteiten.6. Beschrijving van het noodplan of van de noodplannen die toelaten om in geval van calamiteiten de dienst te blijven verzekeren.7. De inschrijver heeft een bewezen vaardigheid in de invoering van EDI-systemen ( testimonial van 1 klant).8. Beschikt over een callcenter voor een betere beschikbaarheid en commerciële en administratieve ondersteuning.9. De inschrijver geeft een overzicht van de waarborgen die betreffende continuïteit van dienstverlening kunnen geboden worden.10. De inschrijver geeft aan welke initiatieven en realisaties hij neemt of bereikt heeft op vlak van duurzaamheid ( MSC/ASC ,.).11. De inschrijver geeft aan over welke mogelijkjheden hij beschikt voor een productondersteuning en een voorstel tot organisatie van een themadag of andere animatie.
Eventuele minimumeisen:
11. De inschrijver geeft minstens drie voorbeelden die hij al gerealiseerd heeft.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-03 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-02