Gemeente Zemst

Restauratie van de Kapel O.-L.-V.-in-het-Hammeken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Zemst
Postadres: De Griet 1,BE-1980 Zemst
Contactpersoon: De heer Luc Breugelmans
Tel: +32 15618882
Fax: +32 15627177
E-mail: luc.breugelmans@zemst.be
Internetadres(sen): www.zemst.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Gemeente Zemst
Postadres: De Griet 1,BE-1980 Zemst
Contactpersoon: Mevrouw Ilse Verdickt
Tel: +32 15627124
Fax: +32 15627177
E-mail: ilse.verdickt@zemst.be
Internetadres(sen): www.zemst.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Restauratie van de Kapel O.-L.-V.-in-het-Hammeken 
Referentienummer: 2021/40
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45454100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: kapel Onze-Lieve-Vrouw in't Hammeke, verlengde oude Brusselsesteenweg te 1980 Zemst
II.2.4. Beschrijving
Restauratie van de Kapel O.-L.-V.-in-het-Hammeken 
II.2.7. Looptijd
200 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De inschrijvers worden getoetst aan de hiernavolgende selectiecriteria.Enkel de offertes van de inschrijvers die voldoen aan de selectiecriteria worden in aanmerking genomen om deel te nemen aan de toetsing van de offertes aan de gunningscriteria, voor zover de ingediende offertes formeel en materieel regelmatig zijn.8.01. ToegangsrechtDoor het indienen van een offerte verklaart de inschrijver zich niet in een van de uitsluitingsgevallen te bevinden bedoeld in art. 61 § 1 en 2 van het KB plaatsing.Wanneer de inschrijver een Tijdelijke vereniging zonder rechtspersoonlijkheid is, moet voor elke partner van de TV, voldaan worden aan de uitsluitingscriteria 1 en 2.De bouwheer zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken voor de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is. Daartoe zal zij de betrokken inschrijver vragen via de sneltste middelen en binnen de termijn die zij aanduidt, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten zijn persoonlijke toestand na te gaan. De inlichtingen of documenten die debouwheer kosteloos via elektronische middelen bij de gegevensbeheerder kan opvragen, zal door de bouheer zelf worden opgevraagd. Volgende documenten dienen cfr. art. 61 § 1 en 2 van het KB Plaatsing geleverd te kunnen worden:1° voor § 1 en § 2, 1°, 2° of 3° : een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan ;2° voor § 2, 5°(in orde zijn met de sociale zekerheid) en 6° (in orde zijn met de betaling van de belastingen): het bestuur vraagt deze attesten elektronisch op .3° voor § 2, 4° en 7°: een verklaring op eer dat de aannemer bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan en zich in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen, opeisbaar bij toepassing van dit hoofdstuk, of die deze inlichtingen niet heeft verstrekt.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Attesten erkenning en registratie: vereiste erkenningOp basis van het bedrag van de raming en de aard van de werken kunnen tot de uitvoering van de werken worden toegelaten: categorie D24, klasse 3 of hoger.Door in te schrijven verklaart de inschrijver dat hij voldoet aan de erkenning. De bouwheer zal deze informatie nagaan.2. Het rsz attest en fiscaal attest wordt opgevraagd door het bestuur zelf.
Eventuele minimumeisen:
1. attest voorleggen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. opgave van studie- en beroepskwalificatiesDe inschrijver moet over voldoende bekwaam personeel beschikken om de opdracht naar behoren te kunnen uitvoeren. De inschrijver voegt bij zijn offerte een ploegsamenstelling met de opgave van de werfverantwoordelijke, het personeel en de eventuele onderaannemers die daadwerkelijk zullen worden ingezet bij de realisatie van de opdracht. In deze opgave vermeldt de inschrijver de relevante studiekwalificaties en het aantal jaar relevante beroepservaring. De aandacht wordt erop gevestigd dat de restauratie en conservatie van historische interieurafwerkingen dient te gebeuren door een gespecialiseerd restaurateur. SPECIALE RESTAURATIES VERMELDEN2. opgave van technici of technische dienstenDe inschrijver moet over voldoende technici of technische organen beschikken of kunnen beschikken. Bij de beoordeling van de technische bekwaamheid zal enkel rekening gehouden worden met de technici of de technische organen die in het raam van de opdracht een meerwaarde bieden. De inschrijver voegt bij zijn offerte een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen.3. opgave van onderaannemers en 50% regelDe inschrijver voegt bij zijn offerte een opgave van de onderdelen van de opdracht die hij door een onderaannemer zal laten uitvoeren. Uit deze opgave dient te blijken dat de aannemer minstens 50 % van de restauratiewerken, bepaald op basis van de kostprijs, met eigen personeel zal uitvoeren. Bij onduidelijkheid wordt dit gestaafd op basis van de ingediende offerte, waarinaangeduid wordt welke delen door eigen personeel en welke delen door een onderaannemer worden uitgevoerd. De aannemer voegt bij zijn offerte een ondertekende verbintenis met de eventuele onderaannemers restauratie zoals metselwerken, natuursteen, dakwerken.De inschrijver houdt er rekening mee dat wanneer tijdens de uitvoering van de opdracht ingevolge duidelijke overmacht alle opgegeven onderaannemers verhinderd zijn, de uitvoerder nieuwe onderaannemers dient op te geven die eveneens beantwoorden aan de vermelde selectiecriteria.De bouwheer beslist over de aanvaarding van de onderaannemer(s).Het is ten allen tijde verboden dat een onderaannemer het hem toevertrouwde werk laat uitvoeren door een derde aannemer!4. : opgave van gelijkaardige referentiesDe inschrijver of zijn onderaannemer moet over minimum drie referenties beschikken van gelijkaardige restauraties die werden uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaren, met vermelding van:- bedrag van de werken- aard van de werken- uitvoeringstermijn- opgave van welke delen met eigen personeel werden uitgevoerd en voor welke delen beroep werd gedaan op onderaannemers- opgave van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren- ondertekend attest van tevredenheid met vermelding van bedrag, aard, uitvoeringstermijnen, onderdelen in eigen beheer of in onderaannemingEr worden min. 3 en max. 5 relevante referenties voor gevelwerken, dakwerken en restauratieve interieurwerken opgegeven, geen globale referentielijsten.

Eventuele minimumeisen:
2. lijst voorleggen
3. lijst voorleggen
4. referties
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-08 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-06-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-12-08
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: gemeentehuis, raadzaal gelijkvloers

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-29

Annonces similaires du BDA :