Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Grimbergen
Postadres: Prinsenstraat 3,BE-1850 Grimbergen
Contactpersoon: Mevrouw Kim Van Bellingen
Tel: +32 22601245
Fax: +32 22701266
E-mail: kim.vanbellingen@grimbergen.be
Internetadres(sen): www.grimbergen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor levering van milieuvriendelijke onderhoudsproducten, -materialen, hygiënische papierwaren en schoonmaakmachines voor de periode 01/01/2022 - 31/12/2025 Referentienummer: 2021/888
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39800000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft de levering van onderhoudsproducten, schoonmaakmaterialen, hygiënische papierwaren en schoonmaakmachines voor gemeente, OCMW en de lokale politie Grimbergen.
De gemeente voert momenteel een calculatiestudie uit voor de te onderhouden gebouwen. Voor de opmaak van deze calculatiestudie wordt rekening gehouden met de overschakeling van een eerder huishoudelijke schoonmaak naar een professionele schoonmaak. Aan de inschrijvers wordt gevraagd om een algemeen systeem voor te stellen.
De implementatie van het nieuwe systeem zal gefaseerd gebeuren, vandaar dat aan de inschrijvers na de gunning zal gevraagd worden om een voorstel van implementatieplan op te maken, rekening houdend met de voorziende budgetten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Onderhoudsproducten II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Schoonmaakmaterialen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Hygiënische papierwaren II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Schoonmaakmachines II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Bankverklaring2. Omzet van de laatste 3 boekjaren
Eventuele minimumeisen:
1. Een omstandige bankverklaring, afgeleverd door een gekende bankinstelling met zetel in de Europese Unie, waaruit duidelijk blijkt dat de financiële mogelijkheden van de aannemer van die aard zijn dat hij de opdracht financieel tot een goed einde kan brengen, dient bij de prijsofferte gevoegd.
2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren dient bij de prijsofferte gevoegd.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Referentieprojecten
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid aan door het voorleggen van referenties voor minstens 3 gelijkaardige opdrachten die hij in de laatste 5 jaar uitvoerde. Een opdracht kan als gelijkwaardig beschouwd worden als het duurzame producten betreft van gelijke aard en de omvang van de levering gelijkaardig was.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-29 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-03-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-29
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeente Grimbergen, Prinsenstraat 3 te 1850 Grimbergen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Gemeente Grimbergen
Prinsenstraat 3, BE-1850 Grimbergen
Tel: +32 22601211
Fax: +32 22701266
E-mail: gemeentebestuur@grimbergen.be
Internetadres(sen): www.grimbergen.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-26