Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Wervik
Postadres: Sint Maartensplein 16,BE-8940 Wervik
Contactpersoon: Mevrouw Greet Desmet
Tel: +32 56952136
E-mail: greet.desmet@wervik.be
Internetadres(sen): www.wervik.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Uitvoering van de herconditionering van de HVAC en sanitaire installatie in het sportcentrum de Pionier - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: GEB030/010
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE253
Voornaamste plaats van uitvoering: Pionier
II.2.4. Beschrijving
Uitvoering van de herconditionering van de HVAC en sanitaire installatie in het sportcentrum de Pionier
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. in toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver zijn rsz- en btw-attest bij zijn offerte te voegen2. Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn fiscale verplichtingen ten opzichten van de FOD Financiën ( BTW en directe belastingen ) Dit attest moet betrekking hebben op het voorlaatste afgelopen kwartaal voor de dag van de ontvangst va de offertes ( artikel 63 ).
Eventuele minimumeisen:
2. Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn fiscale verplichtingen ten opzichten van de FOD Financiën ( BTW en directe belastingen ) Dit attest moet betrekking hebben op het voorlaatste afgelopen kwartaal voor de dag van de ontvangst va de offertes ( artikel 63 ).
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Alle technische fiches die in het bestek gevraagd worden in functie van het gestelde gunningscriterium met het oog op de evaluatie van de offerte. (zie bijlage bestek voor een lijst van de gevraagde fiches).
Eventuele minimumeisen:
1. Alle technische fiches die in het bestek gevraagd worden in functie van het gestelde gunningscriterium met het oog op de evaluatie van de offerte. (zie bijlage bestek voor een lijst van de gevraagde fiches).
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 2
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 2
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-05-31
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=about_competent&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-26