Algemene Dienst Voor Jeugdtoerisme Vzw

Leveren van meubilair voor Theater en Gebouw 39



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: ALGEMENE DIENST VOOR JEUGDTOERISME VZW
Postadres: MOLENSTRAAT 62,BE-2460 KASTERLEE
Contactpersoon: Jef Beirinckx
Tel: +32 14558410
E-mail: jef.beirinckx@dehogerielen.be
Internetadres(sen): www.dehogerielen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=426376


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Leveren van meubilair voor Theater en Gebouw 39 
Referentienummer: A.D.J.-DHR-2021-B061-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren van meubilair voor Theater en Gebouw 39 op verblijfsdomein De Hoge Rielen, ADJ vzw, te Kasterlee.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Stoelen Theater 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Levering van multifunctionele stoelen geschikt voor gebruik in publieke ruimten, o.a. vergaderen, theateropstelling, eetgelegenheid … Stapelbaar tot ca. 40 stuks per kar. Zie specificaties in document met technische bepalingen. 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Tafels Theater 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Levering van multifunctionele tafels geschikt voor gebruik in publieke ruimten, o.a. vergaderen, theateropstelling, eetgelegenheid … 4-persoons klaptafels, stapelbaar per ca. 11 stuks. Zie specificaties in document met technische bepalingen. 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Sofa's gebouw 39 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Levering van een geheel van sofa’s en poefs geschikt voor gebruik in verblijfsgebouwen met intensief gebruik door diverse doelgroepen: zorggroepen, jeugdverenigingen, schoolgroepen, families … Sofa op poten, voorzien van rugleuning en hoekmodel. Poefs cirkelvormig model. De leverancier stelt een systeem voor met een vaste opstelling voor 16 personen met flexibele uitbreiding tot 20 personen. Zie specificaties in document met technische bepalingen. 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 4

II.2.1. Benaming
Stoelen Gebouw 39 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Levering van stoelen geschikt voor gebruik in verblijfsgebouwen met intensief gebruik door diverse doelgroepen: zorggroepen, jeugdverenigingen, schoolgroepen, families . Zie specificaties in document met technische bepalingen. 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 5

II.2.1. Benaming
Tafel Gebouw 39 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Levering van tafels geschikt voor gebruik in verblijfsgebouwen met intensief gebruik door diverse doelgroepen: zorggroepen, jeugdverenigingen, schoolgroepen, families … Tafels geschikt voor zes personen aan twee zijden. Zie specificaties in document met technische bepalingen. 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is, voor zover het gaat om uitsluitingsgronden die bewezen worden aan de hand van documenten die de aanbestedende overheid zelf kan opvragen via elektronische weg. Het gaat met name om het RSZ-attest, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling.Eventuele corrigerende maatregelen moet de inschrijver echter bewijzen door schriftelijke stukken toe te voegen aan de offerte.De inschrijver dient tevens volgende documenten toe te voegen:• de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister volgens het bijzonder model 596.1 – 32: overheidsopdrachten dat maximaal 6 maand oud is op de limietdatum voor ontvangst van de offertes;• de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;• de buitenlandse inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maanden oud is of geldig is conform de wetgeving van het land van herkomst op de limietdatum voor ontvangst van de offertes, certificaten inzake fiscale en sociale schulden, en een certificaat inzake niet-faling.Wanneer een document of certificaat niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of in landen waar dit niet voorzien is, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van herkomst of van het land waar de ondernemer gevestigd is.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De leverancier verbindt zich er toe bij het uitvoeren van deze opdracht niemand te discrimineren op grond van geslacht, leeftijd, seksuele geaardheid, burgerlijke staat, geboorte, vermogen, geloof of levensbeschouwing, politieke overtuiging, taal, gezondheidstoestand, handicap, fysieke of genetische eigenschappen, sociale positie, nationaliteit, zogenaamd ras, huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming of syndicale overtuiging. Hij ziet hierop toe zowel ten aanzien van zijn personeelsleden onderling als ten aanzien van derden, zoals deelnemers, bezoekers, externe medewerkers,…De leverancier verbindt zich er toe, voor zo ver redelijk, aanpassingen door te voeren, op vraag van personen met een handicap, die de beperkende invloed van een onaangepaste omgeving op de participatie van een persoon met een handicap neutraliseren (zie artikel 19 van het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid).De leverancier verbindt zich ertoe de werknemers en derden zoals deelnemers, bezoekers, externe medewerkers,… mee te delen dat hij geen rekening zal houden met vragen of wensen van discriminerende aard.Indien een personeelslid van de leverancier zich tijdens de uitvoering van de opdracht schuldig maakt aan discriminatie, pestgedrag, geweld of ongewenst seksueel gedrag, zal de leverancier de nodige maatregelen treffen om een eind te maken aan dit gedrag en waar nodig het slachtoffer in eer herstellen. De werknemers met hiërarchische verantwoordelijkheden zullen toezien op het naleven van dit engagement. Bij elke mogelijke klacht in dit verband tegen de leverancier, zal deze zijn volledige medewerking verlenen aan eventueel onderzoek dat in dit verband verricht wordt door een meldpunt discriminatie of een andere organisatie, in dit verband aangesteld door de Vlaamse overheid.De leverancier vraagt tevens al zijn personeelsleden alert te zijn voor discriminatie, pestgedrag, geweld of ongewenst seksueel gedrag, in die zin dat ze de gevallen waar ze getuige van zijn, onmiddellijk dienen te melden aan een werknemer met hiërarchische verantwoordelijkheid.De leverancier verbindt zich ertoe om geen druk uit te oefenen op eigen personeelsleden, die slachtoffer worden van discriminatie, pestgedrag, geweld of ongewenst seksueel gedrag door een klant of een derde, om af te zien van eventuele indiening van een klacht of inleiding van een vordering voor de rechtbank in dit verband.De leverancier ziet er op toe dat ook de onderaannemers, die hij eventueel inschakelt voor de opdracht, zich houden aan deze uitvoeringsvoorwaarden.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Algemene Dienst voor Jeugdtoerisme vzw
Molenstraat 62, BE-2460 Kasterlee
E-mail: jef.beirinckx@dehogerielen.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-18

Annonces similaires du BDA :