Agentschap Wegen En Verkeer, Afdeling Pco

Levering, plaatsing en onderhoud van Hoppinzuilen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Agentschap Wegen en Verkeer, afdeling PCO
Postadres: Graaf de Ferrarisgebouw, Koning Albert II-laan 20 bus 4,BE-1000 Brussel
E-mail: aanbesteding.contracten.awv@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=424494 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=424494


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering, plaatsing en onderhoud van Hoppinzuilen 
Referentienummer: AWV W-Vl-PCO/TOP/2021/3-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233293
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De omvang van de opdracht bestaat uit de volgende deelopdrachten die de deelnemende entiteiten kunnen plaatsen:
● De deelopdracht “Leveringen en werken”
De opdracht omvat hoofdzakelijk:
o leveren van analoge grote zuil;
o plaatsen van analoge grote zuil;
o demonteren van analoge grote zuil;
o opbreken van analoge grote zuil;
o leveren van analoge mini zuil;
o plaatsen van analoge mini zuil;
o demonteren van analoge mini zuil;
o opbreken van analoge mini zuil;
o opmaak en plaatsing van informatieposter, opmaak en aanbrengen van informatie bestickering;
o uitvoeren van aanpassingen aan de zuil, informatieposter of informatie bestickering;
o het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode;
o werfsignalisatie;
o het verwijderen van alle afval dat afkomstig is van de uitgevoerde werken volgens de bepalingen van dit bestek.
Het onderhoud tijdens de waarborgperiode maakt eveneens deel uit van deze deelopdracht en wordt niet afzonderlijk vergoed. Dit onderhoud vangt aan op de datum van de voorlopige oplevering van de betrokken bestelling en eindigt op datum van de definitieve oplevering. Het onderhoud tijdens de waarborgperiode geschiedt overeenkomstig de voorschriften van de deelopdracht “onderhoud na de waarborgperiode”.
● De deelopdracht “onderhoud na waarborgperiode”
Deze opdracht vangt aan op de datum van de definitieve oplevering van iedere bestelling. Ter bevestiging ervan wordt een afzonderlijke bestelbrief afgeleverd door de deelnemende entiteit. De deelnemende entiteiten houden zich het recht voor de opdracht “onderhoud na waarborgperiode” niet te bestellen. In dit geval kan de opdrachtnemer geen enkel recht op enige vergoeding doen gelden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-13


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Via dit rechtzettingsbericht nr. 1 werd het BIM uitvoeringsplan gepubliceerd bij de documenten in E-Notification.

Annonces similaires du BDA :