Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Aquafin NV
Postadres: Kontichsesteenweg 38A (vanaf 11/10/2021 : Kontichsesteenweg 54),BE-2630 Aartselaar
Contactpersoon: Mevrouw Christine Bogaert
Tel: +32 34504114
Fax: +32 34583020
E-mail: christine.bogaert@aquafin.be
Internetadres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Schoonmaak en glazenwas van kantoorgebouwen en installaties van Aquafin Referentienummer: PRO/CB/2021/00198
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Aquafin wenst over te gaan tot de aanbesteding van
- de schoonmaak en glaswas van haar kantoorgebouwen
- de schoonmaak en glaswas van haar infrastructuur voor de zuivering van huishoudelijk afvalwater, meer bepaald de RWZI’s.
De schoonmaak van de kantoorgebouwen is hoog frequentie, de schoonmaak van de RWZI’s, voornamelijk onbemande lokaties, wordt gekenmerkt door lage frequenties.
De opdracht voorziet ook om dringende noden of specifieke schoonmaakopdrachten uit te voeren in regie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Kantoorruimtes HK, SK Gent + Herentals + Campus Aquafin II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
RWZI's, OD's, Labo en SK Leuven II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. nvt
Eventuele minimumeisen:
1. nvt
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Geschiktheid om beroepsactiviteit uit te voeren: Verklaring op eer2. Enkel voor perceel 1: Referenties3. Enkel voor perceel 2: referenties
Eventuele minimumeisen:
1. Voor Perceel 1 en Perceel 2 wordt een verklaring op eer gevraagd, ( zie Bijlage 5 ) dat alle geldende regels en conventies van P.C. 121 zullen nageleefd worden. Indien onderaannemers worden ingeschakeld, ziet de kandidaat Inschrijvers er op toe dat deze evenzeer door de onderaannemers wordten nageleefd.
2. - Min. 3 referenties met positieve beoordeling van de klant, mbt. schoonmaak kantoor, verspreid over de provincie Antwerpen en Oost-Vlaanderen, uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar en een oppervlaktegebouw > 3.000 m2 met vermelding van de waarde.
- Min. 2 referenties met positieve beoordeling van de klant, mbt glaswas
3. - Min. 2 referenties met positieve beoordeling van de klant, mbt schoonmaak multi-site omgeving (lage frekwentie, beperkt vloeroppervlaktes < 150 m2), elk verspreid over min 3 provincies in het Vlaams gewest, samen verspreid over de 5 provincies in het Vlaams gewest, uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar met vermelding van de waarde.
- Min. 2 referenties met positieve beoordeling van de klant, mbt glaswas op multi-site omgeving, elk verspreid over min. 3 provincies in het Vlaams gewest, uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar met vermelding van de waarde
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Burgerlijke rechtbank
Bolivarplaats 20 bus 1, BE-2000 Antwerpen
Tel: +32 32578011
E-mail: deskundigen.rea.antwerpen@just.fgov.be
Internetadres(sen): http://www.rechtbankeersteaanlegantwerpen.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-29