Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeentebestuur Aalter
Postadres: Europalaan 22,BE-9880 Aalter
Contactpersoon: De heer Bram Lips
Tel: +32 93749913
Fax: +32 93252240
E-mail: overheidsopdrachten@aalter.be
Internetadres(sen): www.aalter.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Ontgraven, ontruimen, reinigen van graven in volle grond en grafkelders - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 856.3/21d0098
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45112410
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
Het lokaal bestuur van Aalter plant een project rond de optimalisatie van het kerkhof van Aalter en Ursel. In het kader van dit project wenst zij een raamcontract af te sluiten met een aannemer voor het ontgraven, ontruimen en reinigen van graven in volle grond en grafkelders voor een periode van 48 maanden. De planning van de werken ziet er (op dit moment) als volgt uit. deze is louter indicatief en houdt geenszins een verplichting in voor het lokaal bestuur om deze planning te volgen. Kerkhof Aalter: 200 graven volle grond (2022) Kerkhof Aalter: 50 grafkelders met verwijderen zerk (2022 – 2025) Kerkhof Aalter: 30 grafkelders zonder verwijderen zerk (2024 - 2025) Kerkhof Ursel: 150 graven in volle grond meestal zonder verwijderen zerk (2022) Kerkhof Ursel: 20 grafkelders met verwijderen zerk (2022 – 2025) Kerkhof Knesselare: 200 graven in volle grond meestal zonder verwijderen zerk (2023-2024) Kerkhof Knesselare 30 grafkelders met verwijderen zerk (2023 – 2025) = dus 1 à 2 per jaar, individuele ontgravingen niet meegerekend
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties
Eventuele minimumeisen:
1. 5 referenties voor gelijkaardige werken gedurende de laatste 3 jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-09
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349470
Fax: +32 22349462
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-21