Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Houthalen-Helchteren
Postadres: Pastorijstraat 30,BE-3530 Houthalen-Helchteren
Contactpersoon: De heer Bram Gabriëls
Tel: +32 11492000
E-mail: bramgabriels@houthalen-helchteren.be
Internetadres(sen): www.houthalen-helchteren.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud patrimonium Houthalen-Helchteren (groenonderhoud, zwerfvuil en onderhoud en controle speeltuinen) Referentienummer: 2021/2509
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77310000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Groenonderhoud patrimonium gemeente en welzijnsvereniging II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE225
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Zwerfvuil ruimen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE225
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 3II.2.1. Benaming
Onderhoud speeltuinen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE225
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Proportioneel aan deze opdracht (omvang van de dienstverlening, financiële omvang)
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Getuigschriften van goede uitvoering (referenties) dienen toegevoegd te worden in de offerte.2. Een beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.3. De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole.
Eventuele minimumeisen:
1. Gelijkaardige opdracht in zowel ruimtelijk (aantal m³,.) als financieel (geraamde budget) aspect
III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JADe uitvoering van de opdracht is beperkt tot het kader van programma’s voor beschermde arbeid: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-15 00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-12
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-15
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Er dient een plaatsbezoek te gebeuren vόόr de indieningsdatum om een inschatting te maken van de bereikbaarheid van de te onderhouden terreinen en beplanting en de staat van de beplanting. Verder kan de inschrijver tijdens dit plaatsbezoek vragen stellen indien deze er zijn. Indien er na plaatsbezoek opmerkingen zijn op de hoeveelheden in de meetstaten, dienen deze kenbaar gemaakt te worden aan de aanbestedende overheid alvorens zich in te schrijven.Om het plaatsbezoek vast te leggen, dient een afspraak gemaakt te worden met de leidend ambtenaar mevrouw Janne Jansen via jannejansen@houthalen-helchteren.be (Gemeente Houthalen-Helchteren - tel. 011/49.20.00).De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349695
Fax: +32 22349499
E-mail: fbn@raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-14