Gemeente Overijse

Aankoop tractor, bladruimkar, hoogtewerker, hakselaar met tussenstoel en een watervat



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Overijse
Postadres: Begijnhof 17,BE-3090 Overijse
Contactpersoon: De heer Frederik Derom
Tel: +32 27853444
Fax: +32 26879503
E-mail: frederik.derom@overijse.be
Internetadres(sen): www.overijse.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop tractor, bladruimkar, hoogtewerker, hakselaar met tussenstoel en een watervat 
Referentienummer: Overijse-PPP01O-1147/1013/2021012-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 16700000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze leveringen: Aankoop tractor, bladruimkar, hoogtewerker, hakselaar met tussenstoel en een watervat.
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 “Tractor”
Perceel 2 “Bladruimkar”
Perceel 3 “hoogtewerker”
Perceel 4 “Hakselaar en tussenstoel”
Perceel 5 “Watervat”
Leveringsplaats: loods Hagaard, Bredestraat 80 te 3090 Overijse
De aanbestedende overheid ziet erop toe dat deze opdracht wordt uitgevoerd met inachtname van de anti-discriminatiewetgeving.
VEILIGHEIDSEISEN
Dit materiaal zijn arbeidsmiddelen en moet conform het KB Arbeidsmiddelen voldoen aan specifieke eisen m.b.t. PBW. (veiligheidseisen, arcering, signalisatie, beschermingsmiddelen,…) Deze specificaties moeten worden opgenomen in de technische fiche. De technische fiche werd gecontroleerd en gevalideerd te worden door de preventieadviseur(verantwoordelijke).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-13


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
de uiterste indieninsdatum wordt verdaagd tot 15/09/2021 9:30

Annonces similaires du BDA :