Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Beringen
Postadres: Mijnschoolstraat 88,BE-3580 Beringen
Contactpersoon: Mevrouw Liesbeth Schriers
Tel: +32 11430253
Fax: +32 11434658
E-mail: liesbeth.schriers@beringen.be
Internetadres(sen): www.beringen.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Stad Beringen
Postadres: Mijnschoolstraat 88,BE-3580 Beringen
Contactpersoon: De heer Sander Willems
Tel: +32 11430386
Fax: +32 11434658
E-mail: sander.willems@beringen.be
Internetadres(sen): www.beringen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Diverse wegen - raamcontract 2022 Referentienummer: W2021wsa767
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233120
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse wegen op grondgebied Beringen, Beringen
II.2.4. Beschrijving
Het betreft diverse kleine onderhouds- en/of herstellingswerken aan wegen, over een oppervlakte vanaf 5 m² en minimum voor 1 volledige dag. De opdracht is een raamcontract. Werken zijn op afroep. Het contract vangt aan vanaf 1 Januarie 2022 tot 31 december 2022, eventueel jaarlijks verlengbaar tot 31 december 2025. De opdracht betreft o.m.: - alle grondwerken nodig tot het verwezenlijken van de opdrachten; - herstellen van greppelgoten; - aanpassen kruispunten; - aanpassen niveau kolken aan nieuwe wegdek; - herplaatsen gerecupereerde betonstraatstenen, goten en boordstenen; - het herstellen van funderingen voor verhardingen; - het herstellen van verhardingen; - aanpassen opritten; -.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. Geldige bankverklaring
2. Geldig attest van verzekering voorleggen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient een lijst bij te voegen van gelijkaardige raamcontracten die hij in delaatste 3 jaar heeft uitgevoerd. Op deze 3 jaar dient hij minimum 5 referenties kunnen voor teleggen die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de werken naar behoren zijnuitgevoerd. De aannemingssom van deze werken dient minimaal de helft te bedragen vande inschrijvingssom voor deze opdracht. Alle bedragen (zowel aannemingsbedragen alsinschrijvingsbedragen) worden omgerekend per jaar. Deze attesten worden afgeleverd enondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is,worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag vande werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordtaangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig toteen goed einde zijn gebracht
Eventuele minimumeisen:
1. 5 referenties met attesten van goede uitvoering van de laatste 3 jaar
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-08 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-08
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Stedelijk administratief centrum, aanbestedingslokaal, Mijnschoolstraat 88, 3580 Beringen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-13