Autonoom Gemeentebedrijf Puurs-sint-amands

Projectgebied L. Van Kerckhovenstraat (Kalfort) - Verkoop van grond met het oog op de bouw en uitbating van een revalidatiecentrum



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Autonoom Gemeentebedrijf Puurs-Sint-Amands
Postadres: Hoogstraat 29,BE-2870 Puurs-Sint-Amands
Contactpersoon: Mevrouw Leen Notaerts
Tel: +32 32032729
E-mail: technischedienst@puursam.be
Internetadres(sen): www.puurs-sint-amands.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Projectgebied L. Van Kerckhovenstraat (Kalfort) - Verkoop van grond met het oog op de bouw en uitbating van een revalidatiecentrum  
Referentienummer: A-2021-004
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: L. Van Kerckhovenstraat, 2870 Puurs-Sint-Amands (Kalfort)
II.2.4. Beschrijving
Projectgebied L. Van Kerckhovenstraat (Kalfort) - Verkoop van grond met het oog op de bouw en uitbating van een revalidatiecentrum  
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 bevindt.* Uittreksel uit het strafregister of/of evenwaardig/bijkomende document(en):- de Belgische Inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maand oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de aanvragen tot deelneming op naam van de vennootschap alsook op naam van de personen die lid zijn van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de inschrijver of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid hebben; - de Belgische Inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de socialezekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is; -de buitenlandse Inschrijver: uittreksel uit het strafregister, certificaten inzake fiscale en sociale schulden, en een certificaat inzake niet-faling. Wanneer een document of certificaat niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of in landen waar dit niet voorzien is, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van herkomst of van het land waar de ondernemer gevestigd is.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Voldoende liquiditeit, rendabiliteit en solvabiliteit om de opdracht te kunnen uitvoeren
Eventuele minimumeisen:
1. De Inschrijver voegt een verklaring toe van een kredietinstelling onderworpen aan het toezicht van de Nationale bank van België of aan een gelijkaardige toezichthouder in één van de E.U-lidstaten waarin de kredietinstelling verklaart dat de betrokken persoon bij haar cliënt is en dit tot tevredenheid van de kredietinstelling. Deze verklaring moet in het Nederlands zijn opgesteld én mag maximaal drie maanden oud zijn. Indien de verklaring in een andere taal is opgesteld, wordt een beëdigde vertaling toegevoegd. Een verplicht model is toegevoegd als Bijlage 8.
2. De Inschrijver toont aan over een voldoende verzekering te beschikken tegen beroepsaansprakelijkheid voor het uitvoeren van de opdracht. De Inschrijver kan dit aantonen aan
de hand van eigen verzekeringen dan wel met het bewijs dat hij voor deze opdracht een specifieke projectverzekering zal afsluiten. De Inschrijver voegt een kopie toe van de polissen dan wel een verklaring van een makelaar of verzekeraar dat de specifieke verzekering bij toewijzing van de opdracht zal worden afgesloten.
3. De Inschrijver dient over een normale financiële toestand te beschikken waardoor hij in staat is deze opdracht tot een goed einde te kunnen brengen. De Inschrijver moet hiertoe de financiële ratio’s berekenen aan de hand van de jaarrekeningen van de drie (3) laatste jaren. Deze jaarrekeningen moeten worden toegevoegd. De ratio’s en financiële gegevens staan vermeld in Bijlage 7. Zij betreffen onder meer:
- Voor de solvabiliteit zal minstens de ratio van de “algemene schuldgraad” worden gehanteerd (vreemd vermogen / totaal vermogen).
- Voor de liquiditeit zal minstens de ratio “liquiditeit in enge zin” worden gehanteerd (vorderingen op ten hoogste één jaar & geldbeleggingen en liquide middelen / schulden op ten hoogste één
jaar).
- Voor de rendabiliteit zal minstens de ratio “brutorendabiliteit van het eigen vermogen na
belastingen” worden gehanteerd (cash-flow na belastingen / eigen vermogen).

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bekwaamheid2. Ervaring

Eventuele minimumeisen:
1. De Inschrijver moet de volgende informatie meedelen: een korte bedrijfspresentatie met een lijst van het inzetbaar personeel met hun bekwaamheden. Hieruit moet blijken dat de Inschrijver over de nodige bekwaamheid beschikt om de opdracht tot een goed einde te brengen.
2. De Inschrijver dient ervaring aan te tonen aan de hand van één referentie. Van de Inschrijver wordt de nodige aandacht gevraagd om een relevante referentie op te geven. De Inschrijver moet ervaring aantonen aan de hand van één (1) referentie voor de uitbating van een revalidatiecentrum in de laatste vijf jaar. De referentie moet opgemaakt worden aan de hand van het
model in Bijlage 9. Er wordt van de Inschrijver verwacht dat hij goed overweegt welke relevante referentie wordt meegedeeld. Zoals verder wordt uiteengezet, is deze essentieel voor de selectie. Deze referentie moet verplicht opgemaakt aan de hand van het model in Bijlage 9. Indien minder dan één (1) referentie wordt meegedeeld dan kan de Inschrijver niet worden geselecteerd. Indien er meer dan één (1) referentie wordt ingediend, wordt enkel de eerste in aanmerking genomen doch het groter aantal zal beschouwd worden als een negatief element in de beoordeling. In geval een gelijkaardige score zal de Inschrijver die zich gehouden heeft aan het vooropgestelde aantal de voorkeur krijgen op de Inschrijver die er meer heeft toegevoegd. Enkel een referentie welke uitgebaat wordt, komt in aanmerking als referentie.
Enkel een referentie welke uitgebaat wordt, komt in aanmerking als referentie.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-06 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-04-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-12-06
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: E-Tendering website

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-10

Annonces similaires du BDA :