Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Sint Trudoziekenhuis vzw
Postadres: Diestersteenweg 100,BE-3800 Sint Truiden
Tel: +32 11699017
E-mail: dirk.berre@stzh.be
Internetadres(sen): www.sint-trudo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=422039
I.3. Communicatie
Officiële benaming: nv De Klerck Engineering
Postadres: Oud-Strijderslaan 14,BE-8200 Brugge
Tel: +32 50320122
E-mail: aanbesteding@sdke.be
Internetadres(sen): www.sdke.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=422039
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RZ Sint Trudo - MP FII - Dierenpaviljoen en verbouwing dialyse - perceel HVAC-SAN-MG Referentienummer: SDKE-8150-010-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
RZ Sint Trudo - MP FII - Dierenpaviljoen en verbouwing dialyse - perceel HVAC-SAN-MG
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Diestersteenweg 100, 3800 Sint Truiden
II.2.4. Beschrijving
MP FII - Dierenpaviljoen en verbouwing dialyse - perceel HVAC-SAN-MG
II.2.7. Looptijd
5 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
inrichten bureel diensthoofd onderhoud in kelder blok 4 - beperkte interne verbouwing apotheek (magazijn, bureel) - inrichting nivo 01 en 02 in campus Rummenweg voor tijdelijke huisvesting burelen directie & administratie - koeling burelen afdeling 13 ifv tijdelijke consultaties
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Verplicht plaatsbezoek - zie bestek - Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-15
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Hasselt, BE Hasselt
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Eerste Aanleg Hasselt, BE Hasselt
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Eerste Aanleg Hasselt, BE Hasselt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-07