Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) vzw
Postadres: Leopoldstraat 26,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Eva Gezels
Tel: +32 32708608
E-mail: eva.gezels@zna.be
Internetadres(sen): www.zna.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Dienst Technische Projecten
Postadres: Lindendreef 1,BE-2020 Antwerpen
Contactpersoon: De heer Aankoop Infrastructuurprojecten
E-mail: aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
Internetadres(sen): www.zna.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
ZNA Middelheim - Aanpassen raadpleging orthopedie incl. aanleveren as-built dossier Referentienummer: 2021/1050
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262700
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZNA Middelheim, Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Aangezien ziekenhuisopnames steeds meer en meer moeten afgebouwd worden, is het noodzakelijk dat de polyzorg kan uitbreiden. Momenteel barst de polikliniek uit zijn voegen. De verbouwing van orthopedie past in het geheel en vormt de aanzet van enkele verbouwingsbewegingen om de groei van de polikliniek op te vangen. Deze visie wordt gedragen door de policommissie. De beschikbare ruimte zal geoptimaliseerd worden en de verschillende disciplines zullen logischer gestructureerd worden. Verder zullen de lokalen aangepast worden aan de huidige noden en zullen er meer onderzoekslokalen voorzien worden. Ook zal er meer wachtzone gecreëerd worden waardoor wachtende mensen in vluchtzone vermeden worden. De ruimte wordt maximaal ingericht met polyvalente raadplegingsruimtes zodat de invulling naar de toekomst toe kan evolueren. Door het uitvoeren van deze renovatie werken we concreet aan een verhoging van de patiënttevredenheid en maken we verdere groei van activiteit mogelijk voor polikliniek. Door een betere infrastructuur aan te bieden, die meer beantwoordt aan de noden, zal ook de kwaliteit die patiënten ervaren toenemen. Optimalisatie van de consultatie zo doende een positieve beleving te geven aan de patiënt. De consultatieruimtes worden modulair ingericht, m.u.v. 1 ruimte ingericht met lood.
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Geen
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Om de financiële draagkracht van de inschrijver te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score.De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Meer info op https://www.creditsafe.be.Volgende scores zijn mogelijk:Score OmschrijvingScore A: Zeer laag risicoScore B: Laag risicoScore C: Gemiddeld risicoScore D: Hoog risicoScore E: Geen scoreVoor elke inschrijver zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient "A, B of C" te zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient een lijst te bezorgen van de voornaamste soortgelijke werken die gedurende de afgelopen periode van maximaal 5 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. De inschrijver mag overeenkomstig artikel 69 van de Wet Overheidsopdrachten "geen blijk gegeven hebben van aanzienlijke of voortdurende tekortkomingen tijdens de uitvoering van eerdere overheidsopdrachten." Dit geldt voor een periode van 3 jaar vanaf de datum van de betrokken gebeurtenis of, wanneer het een voortdurende inbreuk betreft, vanaf de beëindiging van de inbreuk. ZNA zal dit onder meer beoordelen aan de hand van het evaluatieformulier (zie bijlage administratief bestek). Wanneer een inschrijver gedurende de voorbije 3 jaar een score heeft gekregen die lager is dan 65%, zal dit beschouwd worden als een aanzienlijke of voortdurende tekortkoming. Het staat de inschrijver vrij corrigerende maatregelen te nemen in de zin van artikel 70 van de Wet Overheidsopdrachten”3. Bij zijn indiening van de offerte bevestigt de inschrijver dat er steeds een contactpersoon op de werf aanwezig zal zijn die "het Nederlands machtig" is en die met anderstaligen op de werf kan communiceren. 4. De inschrijver dit "VCA-gecertifieerd" of gelijkwaardig te zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. de inschrijver levert minimaal 2 referenties waarvan 1 binnen de sector van de ziekenhuizen en dit vergezeld van de gevraagde informatie. De inschrijver legt per referentie een attest van goede uitvoering voor.
2. geen aanzienlijke of voortdurende tekortkomingen gedurende een periode van 3 jaar, waarbij de inschrijver minstens geen score lager dan 65% op het daartoe voorziene evaluatieformulier heeft gekregen. (Voor inschrijvers die nog niet voor ZNA hebben gewerkt is dit niet van toepassing.)
3. de inschrijver voegt een verklaring op eer toe dat de contactpersoon op de werf het Nederlands machtig is.
4. de inschrijver voegt een geldig attest van certificatie bij zijn offerte toe.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-14 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-04-12
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-14
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: ZNA Erasmus, Aankoopdienst
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Voorafgaand aan het indienen van de offerte wordt de inschrijver sterk aangeraden een plaatsbezoek uit te voeren teneinde zich van de toestand te vergewissen en een duidelijk beeld te vormen van de toestand ter plaatse zodat met alle elementen rekening kan gehouden worden, en deze in zijn offerte in rekening te brengen.Een plaatsbezoek kan plaatsvinden op 13, 14, 23 of 24 september. Hiervoor dient een afspraak gemaakt te worden tenminste 2 dagen op voorhand bij: Contactpersoon: Harry BartelsTelefoon: +3232804016E-mail: harry.bartels@zna.be en aankoop infrastructuurprojecten@zna.beWegens praktische redenen bestaat de delegatie van de inschrijver uit maximaal 3 personen. Bij voorkeur wordt er slechts 1 plaatsbezoek per inschrijver voorzien. Het plaatsbezoek vindt plaats in de gebouwen van ZNA Middelheim, Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het Gerechtelijk Arrondissement Antwerpen
Bolivarplaats 20, BE-2000 Antwerpen
Tel: +32 32578011
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-06