Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Agentschap voor Natuur en Bos
Postadres: Konijnestraat 172b,BE-1602 Vlezenbeek
Contactpersoon: Jurgen Van der Cruijssen
Tel: +32 471682228
E-mail: jurgen.vandercruijssen@vlaanderen.be
Internetadres(sen): http://www.natuurenbos.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421913
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor archeologische dienstverlening Referentienummer: PD VLB-ANB-TB-TOW-2021-210-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71351914
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat het afsluiten van een raamovereenkomst met een erkend archeoloog conform het onroerenderfgoeddecreet van 12 juli 2014 voor het uitvoeren van een of meerdere fasen van het archeologisch vooronderzoek in het kader van de geplande inrichtingswerken op terreinen van het Agentschap voor Natuur en Bos.
De inschrijvers moeten verplicht de/het vereiste Uniform Europees Aanbestedingsformulier(en) bij hun offerte voegen.
Meer info zie bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: verschillende locaties in Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat het afsluiten van een raamovereenkomst met een erkend archeoloog conform het onroerenderfgoeddecreet van 12 juli 2014 voor het uitvoeren van een of meerdere fasen van het archeologisch vooronderzoek in het kader van de geplande inrichtingswerken op terreinen van het Agentschap voor Natuur en Bos. De inschrijvers moeten verplicht de/het vereiste Uniform Europees Aanbestedingsformulier(en) bij hun offerte voegen. Meer info zie bestek.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
de opdracht kan maximaal 3 keer verlengd worden met telkens 1 jaar. Meer info zie bestek.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
meer info zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-14 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-14
Plaatselijke tijd: 09:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Elektronische facturering (E-invoicing) is verplicht. Meer info zie bestek.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-03